چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۸
حافظ‌خوانی بهروز رضوی ویژه شب یلدا

شبکه رادیویی تهران علاوه بر حافظ‌خوانی بهروز رضوی، مسابقه بزرگ شب یلدا و پویش یلدا را با تقدیر از کادر درمان تدارک دیده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط عمومی رادیو تهران، گروه ورزش، تفریحات و سرگرمی شبکه رادیویی تهران که یکشنبه از ساعت 19 تا 23:30 با بخش‌های ویژه و شاد ویژه برنامه شب بلند یلدا را در گفت‌وگو با خوانندگان و هنرمندان مطرح کشورمان تقدیم مخاطبان می‌کند، مسابقه بزرگ شب یلدا را ویژه کادر درمان و مخاطبان رادیو تهران تدارک دیده است.

«پویش یلدا»  
گروه تهران و رویدادهای شبکه رادیویی تهران به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار «پویش یلدا» را راه‌اندازی کرده است، این ویژه برنامه که در این روز از ساعت 10 تا 14:30 تقدیم مخاطبان می‌شود با تقدیر از کادر درمان و مدافعان سلامت همراه مخاطبانش است. علاوه بر این به مناسبت روز پرستار گزارش‌هایی از بیمارستان خاتم الانبیاء در گفت‌وگو با پرستاران تقدیم شهروندان گرامی می‌شود.

حافظ خوانی بهروز رضوی
ویژه برنامه «شش نقطه» جمعه شب 28 آذرماه، به مناسبت فرارسیدن شب یلدا، از ساعت 22:30 تا 23:30 با حافظ خوانی استاد بهروز رضوی و اجرای مجری نابینا اشکان آذر ماسوله روی آنتن رادیو تهران می‌رود.

در این ویژه برنامه حافظ‌خوانی بهروز رضوی تدارک دیده شده که تقدیم حضور فرهیختگان رادیو تهران ‌می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها