دوشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۴
شماره 99 ماهنامه سروش خردسالان منتشر شد

شماره 99 از ماهنامه سروش خردسالان، ویژه شهریور ماه از سوی انتشارات سروش منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط ‌عمومی انتشارات سروش، شماره 99 از ماهنامه سروش خردسالان، ویژه شهریور ماه که از سوی انتشارات سروش منتشر شده حال و هوای محرم با خود دارد.

در سخن اول این شماره با اشاره به محرم متفاوت امسال از سال‌های گذشته از سروشی‌های خردسال خواسته شده است با توجه به برنامه‌های صدا و سیما دراین ایام، بر اساس داستان‌ها نقاشی کشیده و به آدرس مجله سروش ارسال نمایند تا آثار در فضای مجازی نشریه منتشر شود.
 
در صندوقچه این شماره کتاب راستی راستی بخورمت نوشته سوسن طاقدیس برای بچه‌ها معرفی شده است.
 
«میچکا»، ورد جادویی، پسرک کاغذی در قاب جادویی این شماره معرفی می‌شوند.

قصه یک لیس بستنی، خانواده ورزشکار، قصه‌های باغ دوستی در قسمت ساختنی‌ها، باد بزن دادنزن، بورانی ماست و اسفناج در آشپزی رنگی رنگی، نمایشنامه توتک و تراب، قصه خورشید همیشه تابان، داستان سعید و باباحاجی در دست‌های آسمانی از دیگر مطالبه این شماره از سروش خردسالان است.
 
علاقه‌مندان برای تهیه این شمارۀ ماهنامه سروش خردسالان می‌توانند به باجه‌های مطبوعاتی سراسر کشور مراجعه کرده، یا از طریق فروشگاه با شمارۀ 88310610 و یا فروشگاه اینترنتی با شمارۀ 66415401 تماس بگیرند. همچنین از طریق اینستاگرام انتشارات سروش به نشانی@soroushpub_com ، واتساپ به شماره 09301949130 و یا با مراجعه به سایت سروش www.soroushpub.com، برای تهیه کتاب اقدام کنند.
 
گفتنی است نسخه الکترونیک این ماهنامه در کتابخوان الکترونیک طاقچه در دسترس علاقه‌مندان است.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها