یکشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۲
شکایت همسر التون جان درباره کتاب خاطراتش

همسر سابق التون جان خواننده مشهور بریتانیایی با طرح شکایتی علیه وی در دادگاه عالی این کشور خواستار غرامت 3 میلیون پوندی شده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از بوکسلر، همسر سابق التون جان خواننده مشهور بریتانیایی با طرح شکایتی علیه وی در دادگاه عالی این کشور خواستار غرامت 3 میلیون پوندی شده است. همسر جان مدعی شده است که خواننده انگلیسی در نوشتن کتاب خاطراتش با عنوان «من» به طور غیرقانونی از مطالبی درباره ماجرای طلاقش استفاده کرده است.
 
التون هرکیولس جان خواننده، آهنگساز، و نوازندهٔ پیانو اهل انگلیس است که تا به امروز بیش از ۲۵۰ میلیون نسخه از آثارش را در سراسر جهان فروخته است. همین فروش باعث شده به یکی از موفق‌ترین هنرمندان جهان در تمام دوران موسیقی تبدیل شود.
 
کتاب خاطرات التون جان از سوی انتشارات مک‌میلان فروش بالایی داشته است و گفته می‌شود هنوز هم در بریتانیا و دیگر کشورها در حال فروش است. رینیت بلاول همسر سابق التون گفته است مطالب کتاب و فیلم «راکت‌من» بر خلاف توافقی بوده که آنها هنگام طلاق در سال 1988 منعقد کرده بودند. همسر التون به دادگاه عالی بریتانیا گفته است که این مسئله تاثیر منفی در سلامت روانی او داشته است.
 
سال گذشته قرار بود قبل از چاپ کتاب بعضی از مطالب درباره ازدواج التون جان حذف شود و تیم انتشاراتی التون نیز می‌گویند همه مطالب طبق توافق حذف شده است و هیچ مطلب اضافی منتشر نشده است.
 
انتشارات مک‌میلان سال گذشته در مناقصه‌ای با حضور هشت ناشر انگلیسی توانست امتیاز چاپ خاطرات التون جان را کسب کند. این انتشارات گفته است همه ادعاهای همسر خواننده انگلیسی بی‌مورد است. کتاب خاطرات التون جان اکتبر سال گذشته منتشر شد که به گفته موسسه نیلسن تا کنون توانسته حدود 260185 نسخه در بریتانیا به ارزش بیش از 3میلیون پوند فروش داشته باشد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها