مهلت شرکت در پنجمین جشنواره «تقدیر از مروجان کتابخوانی» تا نیمه مهرماه تمدید شد.
علاقهمندان میتوانند گزارشها و مستندات فعالیتهای خود را در زمینه ترویج کتابخوانی به همراه فرم پیوست تکمیل و تاپایان وقت اداری چهاردهم مهرماه به دبیرخانه «پنجمین جشنواره تقدیر از مروجان کتابخوانی» ارسال کنند. فراخوان جشنواره همراه فرم شرکت در آن از وبگاه به نشانیwww.moravejan.ir قابل دریافت است.
دبیرخانه جشنواره در تهران، خیایان مطهری، خیابان فجر- خیابان غفاری، کوچه کامیاب، پلاک ۳ قرار دارد. همچنین برای کسب اطلاع بیشتر میتوانند به شماره تلفنهای ۸۸۸۲۷۰۳۵-۰۹۰۱۵۱۴۹۲۰۹ تلفکس:۸۸۳۴۴۴۶۵ تماس بگیرند یا با نشانی رایانامه: moravejan5.97@gmail.com مکاتبه نمایند.
به گفته فرمهر منجزی؛ دبیر پنجمین دوره جشنواره تقدیر از مروجان کتابخوانی، تا روز سیام شهریورماه بیش از یکصد و بیست فرد و گروه ترویج کتابخوانی از بیست استان کشور و پنجاه و شش شهرستان در رویداد ترویج کتابخوانی شرکت کردند.
استانهای شرکتکننده در این رقابت عبارتند از: اصفهان، البرز، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، بوشهر، تهران، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، فارس، قزوین، کردستان، کرمانشاه، کرمان، گلستان، گیلان، مازندران، خوزستان، همدان، کهگیلویه و بویر احمد و یزد. همچنین شهرستانهای شرکتکننده در پنجمین جشنواره «تقدیر از مروجان کتابخوانی» به این شرح هستند؛
خمینی شهر، نوشآباد، کرج ، هشتگرد، تبریز، ماکو، گناوه، آبپخش، تهران، صفادشت، قرچک، نسیم شهر، پردیس، بیرجند، سربیشه، طبس، قائن، تربت حیدریه، جغتای، خلیل آباد، خواب، زاوه، فریمان، کلات نادر، گلبهار، گناباد، مشهد، نیشابور، سبزوار، شیراز، استهبان، اِوَز، قزوین، کردستان، دیواندره، سنندج، بانه، کرمانشاه، گچساران، یاسوج، قلعه گنج، گنبد کاووس، گرگان، لاهیجان، رشت، آمل، نوشهر، محمودآباد، ماهشهر، دزفول، ملایر، همدان، تویسرکان، نهاوند، ابرکوه و یزد.
منجزی گفت: در پنجمین جشنواره «تقدیر از مروجان کتابخوانی» افراد و گروههای شرکتکننده بسیار متنوع و گسترده بودند و در میان شرکتکنندگان، دانشجو، معلم، راننده، کتابدار، دانش آموز، مربی مهد کودک، روحانی مسجد از کانون های مساجد.
کتابدار و مربی کانون پرورش فکری. نویسنده و مترجم. و بخش الکترونیک و... بود.
افراد و گروههایی در این بررسیها برگزیده شناخته میشوند که واجد شاخصهای انتخاب به این شرح باشند: تاثیر پایدار در گسترش کتابخوانی میان مردم، خلاقیت و نوآوری در برنامهها و شیوههای اجرایی، استفاده مناسب از مشارکت مردم و چهرهها، استفاده خلاقانه و بهینه از امکانات و ظرفیتهای عمومی و مردمی، قابلیت معرفی به سایر مناطق بهعنوان الگو، اثربخشی فعالیتهای کتابخوانی در رفتارهای اجتماعی یا فعالیتهای عمومی مردم، فعالیت به شکل داوطلبی و فعالیت در قالب گروهی.
نظر شما