سه‌شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۱
​همایش «آسیب‌شناسی ادبیات کودکان و نوجوانان غرب کشور» در بوکان برگزار می‌شود

آموزشکده زبان و ادبیات کودکان ادب بوکان، همایش «آسیب‌شناسی ادبیات کودکان و نوجوانان غرب کشور» را با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) همایش «آسیب‌شناسی ادبیات کودکان و نوجوانان غرب کشور» از سوی آموزشکده زبان و ادبیات کودکان ادب بوکان با همکاری و حمایت معاونت فرهنگی وزارت ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.
 
این همایش با هدف نشان دادن توانمندی‌ها و رفع آسیب‌های ادبیات کودکان در استان‌های ایلام، کرمانشاه، کردستان و آذربایجان غربی، یازدهم و دوازدهم آذرماه امسال برگزار خواهد شد.
 
پیشینه و سیر تحول ادبیات کودکان و نوجوانان در غرب کشور، نقد و بررسی متون فلکلور منطقه در رابطه با کودکان و نوجوانان، بررسی جنبه های هنری و بصری آثار کودکان و نوجوانان، بررسی و آسیب شناسی ادبیات نمایشی کودکان و نوجوانان، معرفی و تحلیل نشریات کودکان و نوجوانان غرب کشور، رعایت نکات زبان شناسی و زیباشناسی در آثار کودک و نوجوان، آسیب شناسی و نحوه استفاده از متون مذهبی و آموزه‌های دینی در ادبیات کودک و نوجوان و نحوه استفاده از ادبیات برای ایجاد علاقه در کودکان نسبت به پدیده‌های طبیعی، محورهای این همایش هستند.
 
علاقه‌مندان می‌توانند تا 15 آبان‌ماه مقالات تایپ شده خود را با رعایت اصول مقاله‌نویسی در سه زبان کُردی، فارسی و ترکی آذربایجانی از طریق ایمیل adabbooks2@gmail یا به آدرس آذربایجان غربی، بوکان، خیابان انقلاب پاساژ شهرداری، کتابفروشی ادب به دبیرخانه این همایش ارسال کنند.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها