چهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰
برگزاری دومین همایش ملی «کتاب ‌و خواندن: اطلاع‌‌رسانی سلامت»/ مهلت ارسال مقالات تا پنجم مهر

دومین همایش ملی «کتاب ‌و خواندن: اطلاع‌‌رسانی سلامت» همزمان با بیست و چهارمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران ‌(ایبنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، دومین همایش ملی «کتاب و خواندن: اطلاع‌‌رسانی سلامت» 25-24 آبان‌ماه همزمان با بیست و چهارمین هفته جمهوری اسلامی ایران با محوریت اطلاع‌رسانی سلامت در دانشگاه علوم پزشکی تبریز برگزار می‌شود.

«پارادایم‌های نوین آموزشی و حرفه‌ای در اطلاع‌رسانی سلامت»، «فناوری اطلاعات در اطلاع‌رسانی سلامت»، «اطلاع درمانی»، «مشاوره اطلاعاتی»، «تجویز اطلاعات»، «مدیریت اطلاعات مبتنی بر شواهد»، «علم‌سنجی در پزشکی»، «شبکه‌های اجتماعی»، «تحلیل شبکه‌های اجتماعی»، «اخلاق حرفه‌ای اطلاع‌رسانی سلامت» از محورهای فرعی این همایش است. تالیف مقاله در دیگر موضوعات مرتبط نیز مجاز است. علاقه‌مندان برای ارسال مقاله تا پنجم مهر‌ماه فرصت دارند.

علاوه بر این چکیده‌نامه مقالات این همایش نیز به‌صورت الکترونیکی و چاپی در کتابچه همایش منتشر خواهد شد. نخستین همایش ملی یک روزه کتاب و خواندن با محوریت ارتقای فردی، شغلی و اجتماعی در سال 1394 در هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه علوم پزشکی تبریز برگزار و در بخش جنبی از کتابداران، پژوهشگران و کتابداران پیشکسوت تجلیل شد.  

گزارش نخستین دوره همایش در بولتن کتابداری منعکس شده است. علاوه بر این چکیده این دوره به‌صورت چاپی و لوح فشرده منتشر شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها