یکشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۳
محقق داماد: آیینه‌وند از نظریه‌پردازان اسلام رحمانی بود

محقق‌داماد در مراسم تشییع پیکر زنده‌یاد صادق آیینه‌وند گفت: او یکی از نظریه‌پردازان اسلام رحمانی بود. امروزه اسلام خشن، چهره‌های بسیاری دارد اما اسلام رحمانی چهره‌های اندکی دارد که متاسفانه یکی از آن چهره‌ها را امروز به خاک می‌سپاریم.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) مراسم تشییع پیکر زنده‌یاد دکتر صادق‌آیینه‌وند صبح امروز 20 اردیبهشت 94 با حضور عده‌ای از استادان دانشگاه، پژوهشگران، اهل فرهنگ و سیاست از پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی آغاز و در دانشگاه تربیت مدرس ادامه یافت.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمصطفی محقق داماد، استاد فلسفه دانشگاه شهید بهشتی، سخنانش را با شعر «مرگ از برای اهل فضیلت نیست، مرگ تو گر چه مرگ فضیلت بود/ آغاز زندگی تو امروز است، کان زندگی حیات موقت بود» آغاز کرد و گفت: کسی را امروز به خاک می‌سپاریم که یکی از نظریه‌پردازان اسلام رحمانی بود.

وی ادامه داد: امروزه اسلام خشن، چهره‌های بسیاری دارد اما اسلام رحمانی چهره‌های اندکی دارد که متاسفانه یکی از آن چهره‌ها را امروز به خاک می‌سپاریم. خداوند دانشجویان ما را از پیروان این تفکر قرار دهد و دانشگاه‌های ما را در پناه خود محفوظ و ماثور بدارد.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها