شنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۲
همایش هشت دهه علوم اجتماعی در دانشگاه تهران برگزار می‌شود

همایش «هشت دهه علوم اجتماعی در دانشگاه تهران» با سخنرانی استادان این رشته در دانشگاه تهران، صبح فردا در دانشگاه تهران آغاز به‌کار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، همایش «هشت دهه علوم اجتماعی در دانشگاه تهران» صبح فردا ششم اردیبهشت‌ماه با سخنرانی استادان این رشته در این دانشگاه برگزار می‌شود.

مروری بر میراث هشتاد ساله علوم اجتماعی در دانشگاه تهران، بررسی سنت‌های آموزشی و پژوهشی علوم اجتماعی در دانشگاه تهران و باز‌اندیشی انتقادی سنت‌های علمی در حوزه علوم اجتماعی در دانشگاه تهران در کنار علوم اجتماعی، تحولات سیاسی و اجتماعی و انقلاب اسلامی از محورهای این همایش است.

تکریم پیشگامان و استادان علوم اجتماعی در دانشگاه تهران از دیگر برنامه‌هایی است که در پایان همایش « هشت دهه علوم اجتماعی در دانشگاه تهران» برگزار می‌شود.

غلام عباس توسلی، ناصر تکمیل همایون، جواد صفی‌نژاد و باقر ساروخانی در روز نخست این همایش سخنرانی می‌کنند.

در ادامه برگزاری همایش «هشت دهه علوم اجتماعی در دانشگاه تهران» تقی آزاد ارمکی، مهدی منتظر ‌قائم، حمید‌ پارسانیا، و یوسف اباذری برای علاقه‌مندان سخنرانی می‌کنند.

همایش «هشت دهه علوم اجتماعی در دانشگاه تهران» روزهای ششم و هفتم اردیبهشت‌ماه در تالار ابن‌خلدون دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران، واقع در بزرگراه جلال‌آل‌احمد برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها