سه‌شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۱
مجموعه راهکارهای ساده برای تربیت فرزندان به چاپ چهارم رسید

چاپ چهارم مجموعه کتاب‌های «راهکارهای ساده برای تربیت فرزندان» ترجمه حسنا اقبالی و فاطمه دهقانی از سوی انتشارات کمال اندیشه روانه بازار نشر شده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از روابط عمومی انتشارات کمال اندیشه، مجموعه‌ «راهکارهای ساده برای تربیت فرزندان» که در چهار جلد با عنوان‌های «مادر و دختر»، «مادر و پسر»، «پدر و دختر» و «پدر و پسر» منتشر شده است دربرگیرنده راهکارهای مناسب برای رفتار با فرزندان است و به پدران و مادران می‌آموزد که چگونه با رفتاری آگاهانه به تربیت فرزندان خود بپردازند.

والدین در مجموعه کتاب‌های «راهکارهای ساده برای تربیت فرزندان» که حاوی نکات بسیار ساده، مهم و آموزنده‌ای برای پدران و مادران از زمان تولد کودک تا دوران بزرگسالی است با خصوصیات اخلاقی و رفتاری فرزندان در سنین مختلف مانند دوران کودکی، زمان تحصیل، بلوغ و ازدواج، دوستیابی و... آشنا می‌شوند.

در بخش‌های از این مجموعه می‌خوانیم:
«از زمانی که کوچک است به او یک قلک هدیه کن تا ارزش پس انداز کردن را بیاموزد؛ هیچگاه برای این کار زود نیست»

«دخترت در دوران نوجوانی جذاب می‌شود، این آگاهی را بدست بیاور و او را نیز در این مورد آگاه کن»

«طوری مادری کن که همیشه رویای آن را در سر می‌پروراندی، چرا باید منتظر شوی تا او هجده ساله شود، همین حالا اولین گام را بردار...»

چاپ چهارم مجموعه کتاب‌های «راهکارهای ساده برای تربیت فرزندان» در 380 صفحه با شمارگان 5000 نسخه و بهای هر نسخه 7000 تومان از سوی انتشارات کمال اندیشه منتشر شده است.
 
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها