چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۱
انتشار «صدای دستهای کوچک» در بازار کتاب

جلد نخست «صدای دست‌های کوچک» نوشته ناهید انصاری منتشر شد. نویسنده در این کتاب سعی دارد به شیوه‌‌ای نوین سنتور را به کودکان آموزش دهد.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، ناهید انصاری در مقدمه کتاب «صدای دست‌های کوچک» نوشته است: «چندی بود که در پی شیوه‌ای برای آموزش موسیقی کودکان با ساز ایرانی بودم. شیوه‌ای که برای بچه‌ها جذاب و در عین حال آموزشی گام به گام باشد. در موسیقی ایرانی برای کودکان بسیار کم کار شده و امیدوارم این مجموعه که برگرفته از برخی متدهای اروپایی برای آموزش موسیقی کودک است، یاری‌گر نونهالان ما باشد.»
 
وی در بخش دیگری از همین مقدمه نوشته است: «در این کتاب تلاش کرده‌ام که آهنگ‌ها بسیار ساده و همراه با کلام (نه به مفهوم شعر) باشد تا در درک ریتم به بچه‌ها کمک کند و باعث شود که آسان‌تر آن‌ها را حفظ کرده و بنوازند.»
 
در این کتاب آموزش سنتور از مراحل ساده با بیان کودکانه شروع، و به مرور مراحل دشوارتر به‌ همراه تصویر نقاشی، خطوط حامل، ترانه و درس‌های مربوطه ارایه می‌شود.
 
جلد نخست کتاب «صدای دستهای کودک» در 68 صفحه به همراه یک لوح فشرده با شمارگان یک‌هزار و 100 جلد از سوی نشر نای و نی با قیمت 10 هزار تومان راهی بازار کتاب موسیقی شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط