سه‌شنبه ۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۹
دسترسی به یار مهربان دور و سخت است

مسوول فروش نشر واله درباره برپایی یازدهمین نمایشگاه یاد یار مهربان گفت: این نمایشگاه فرصت خوبی را برای اهالی مدارس فراهم کرده است اما مکان و موقعیت جغرافیایی این دوره از نمایشگاه با توجه به زمان اجرای آن در فصل پاییز، مطلوب نیست و رفت‌وآمد به این نمایشگاه با سختی انجام می‌شود.

زهرا رحیمی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار کرد: درهای این دوره از نمایشگاه از سوم آذرماه در محل باغ کتاب تهران گشوده شده اما تاکنون استقبال از آثار ما در یازدهمین دوره نمایشگاه یاد یار مهربان مطلوب نبوده است، شاید یکی از دلایل عمده آن، برپایی این نمایشگاه در بزرگراه شهید حقانی، ورودی اراضی عباس‌آباد باشد که دسترسی عموم به این رویداد فرهنگی سخت است. امیدوارم در روزهای آینده این نمایشگاه مورد توجه مخاطبان قرار گیرد.
 
وی درباره مخاطبان آثار عرضه شده نشر واله در این نمایشگاه عنوان کرد: کتاب‌های متنوع و عنوان‌های زیادی را با خود به نمایشگاه یاد یار مهربان آورده‌ایم اما مخاطبان نمایشگاه یاد یار مهربان را اقشار خاصی از جامعه تشکیل می‌دهند. بنابراین، تاکنون فروش چندان مطلوبی را نداشتیم. 

مسوول فروش انتشارات واله ادامه داد: در این غرفه آثار ویژه افراد پیش‌دبستانی تا کنکور ارایه می‌شوند و از شاخص‌ترین آن‌ها می‌توان به کتاب‌های دلفین پایه ششم ابتدایی، آدم برفی، به‌روش در مقطع دبیرستان، آموزش ریاضیات تیزهوشان و بازی‌ فکری اشاره کرد. 

یازدهمین دوره نمایشگاه یاد یار مهربان به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از سوم تا نهم آذرماه در باغ کتاب تهران دایر است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط