سه‌شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۲
انتشار 6 اثر جدید برای کودکان و نوجوانان از سوی شباویز

فریده خلعتبری، مدیر مسوول انتشارات شباویز از آماده‌ شدن 6 اثر برای انتشار خبر داد. «جغد و صبح»، «کوه یخی»، «راز و نیاز و گل پیاز»، «یک آرزو»، «گل گلک» و «سکه و ستاره» نام این کتاب‌ها هستند.-

فریده خلعتبری، درباره آثاری که قرار است به زودی از سوی انتشارات شباویز منتشر شود، به خبرگزاری کتاب ایران (ابینا)، گفت: هم اکنون 6 اثر برای انتشار آماده‌ شده است که در ماه‌های آینده آن‌ها را منتشر می‌کنیم.

وی افزود: «جغد و صبح» نوشته فاطمه مشهدی رستم با تصویرگری امیر مفتون، «کوه‌یخی» نوشته کامبیز کاکاوند با تصویرگری «آلن بایاش»، «راز و نیاز و گل پیاز» اثر محمدرضا شمس با تصویرگری شهره احمدی، «یک آرزو» نوشته مهدخت کشکولی و با تصویرگری مهرنوش معصومیان، «گل گلک» به قلم پروین علی‌پور با تصویرگری مهرنوش معصومیان و «سکه و ستاره» اثر اکرم قاسم‌پور با تصویرگری سارا شهسواری، عنوان‌های کتاب‌های این مجموعه هستند. 

خلعتبری اظهار کرد: این کتاب‌ها تا پایان تابستان منتشر می‌شوند و قرار است در نمایشگاه فرانکفورت رونمایی شوند. به احتمال زیاد،  چهار مجلد دیگر به این مجموعه اضافه خواهند شد. 

خلعتبری پیش از این از انتشار این مجموعه پس از نمایشگاه کتاب تهران خبر داده بود اما با توجه به زمان بیشتری که صرف تولید این آثار شد، این آثار تاکنون منتشر نشده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها