سه‌شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۳
راه‌‌اندازی «باشگاه مدیریت ارتباطات» به تعویق افتاد

سید غلامرضا کاظمی‌دینان، مدیر باشگاه مدیریت ارتباطات از تغییر زمان راه‌اندازی این باشگاه خبر داد و گفت: به دلیل همزمانی با افتتاح موزه ملی مطبوعات برگزاری این مراسم به تعویق افتاد و به زمان دیگری موکول شد._

کاظمی‌دینان، مدیر و مدرس باسابقه روابط عمومی به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) گفت: قرار بود راه‌اندازی باشگاه مدیریت ارتباطات چهارشنبه دوم مردادماه برگزار شود که به دلیل افتتاح موزه ملی مطبوعات در همان روز و حضور تعداد زیادی از اصحاب رسانه به ویژه مدیران رسانه‌ای و خبرنگاران به زمان دیگری موکول شد.

این مدرس ارتباطات درباره ضرورت وجود باشگاه مدیریت ارتباطات اظهار کرد: به دلیل این‌که یک مجموعه منسجم و مشخص مالی، رفاهی و علمی برای حمایت از قشر خبرنگاران، فعالان و شاغلان حوزه ارتباطات در کشور وجود نداشت، تصمیم گرفتیم که با تاسیس باشگاه مدیریت ارتباطات خدمتی در مسیر اعطای تسهیلات بیمه‌ای و مالی به اصحاب رسانه و ارتباطات ارایه شود و همچنین با تشکیل کمیته‌های مختلف پژوهشی و علمی بتوانیم برای حمایت از پایان‌نامه‌ها و سایر آثار قلمی و مقاله‌ای محققان رسانه و دانشجویان ارتباطات در قالب چاپ کتاب و نشریه‌های تخصصی از آن‌ها حمایت کنیم.

کاظمی‌دینان در پایان سخنانش گفت: قصد داریم اعضای بیشتری از جامعه علمی و حرفه‌ای ارتباطات و رسانه در جمع باشگاه برای عضوگیری و ثبت نام حضور داشته باشند تا بتوانیم از پیشنهادها و راهکارهای آن‌ها بهره بگیرم. 

باشگاه مدیریت ارتباطات نهادی علمی، فرهنگی و رفاهی است که اعضای آن را مدیران، خبرنگاران و کارشناسان رسانه، روابط‌عمومی، تبلیغات، جامعه اطلاعاتی و بازاریابی تشکیل می‌دهند. تولید کتاب و نشریات تخصصی، راه‌اندازی صندوق قرض‌الحسنه، ارایه خدمات رفاهی و اعزام مدیران و کارشناسان حوزه‌های یاد شده به نمایشگاه‌ها و کنفرانس‌های بین‌المللی از برنامه‌های باشگاه مدیریت ارتباطات است. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها