سید غلامرضا کاظمیدینان، مدیر باشگاه مدیریت ارتباطات از تغییر زمان راهاندازی این باشگاه خبر داد و گفت: به دلیل همزمانی با افتتاح موزه ملی مطبوعات برگزاری این مراسم به تعویق افتاد و به زمان دیگری موکول شد._
این مدرس ارتباطات درباره ضرورت وجود باشگاه مدیریت ارتباطات اظهار کرد: به دلیل اینکه یک مجموعه منسجم و مشخص مالی، رفاهی و علمی برای حمایت از قشر خبرنگاران، فعالان و شاغلان حوزه ارتباطات در کشور وجود نداشت، تصمیم گرفتیم که با تاسیس باشگاه مدیریت ارتباطات خدمتی در مسیر اعطای تسهیلات بیمهای و مالی به اصحاب رسانه و ارتباطات ارایه شود و همچنین با تشکیل کمیتههای مختلف پژوهشی و علمی بتوانیم برای حمایت از پایاننامهها و سایر آثار قلمی و مقالهای محققان رسانه و دانشجویان ارتباطات در قالب چاپ کتاب و نشریههای تخصصی از آنها حمایت کنیم.
کاظمیدینان در پایان سخنانش گفت: قصد داریم اعضای بیشتری از جامعه علمی و حرفهای ارتباطات و رسانه در جمع باشگاه برای عضوگیری و ثبت نام حضور داشته باشند تا بتوانیم از پیشنهادها و راهکارهای آنها بهره بگیرم.
باشگاه مدیریت ارتباطات نهادی علمی، فرهنگی و رفاهی است که اعضای آن را مدیران، خبرنگاران و کارشناسان رسانه، روابطعمومی، تبلیغات، جامعه اطلاعاتی و بازاریابی تشکیل میدهند. تولید کتاب و نشریات تخصصی، راهاندازی صندوق قرضالحسنه، ارایه خدمات رفاهی و اعزام مدیران و کارشناسان حوزههای یاد شده به نمایشگاهها و کنفرانسهای بینالمللی از برنامههای باشگاه مدیریت ارتباطات است.
نظر شما