پنجشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۳

کتاب «انتخابات، چرا؟ چگونه؟» شامل گزیده بیانات مقام معظم رهبری از سال 1367 تا به کنون درباره انتخابات ریاست جمهوری، امروز (12 اردیبهشت) ماه در غرفه نشر انقلاب اسلامی در بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران رونمایی و عرضه می‌شود.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، «انتخابات، چرا؟ چگونه؟» مهم‌ترین توصیه‌های حضرت آیت‌الله سیّدعلی خامنه‌ای را درباره موضوع این اثر که توسط دفتر حفظ و نشر آثار ایشان منتشر شده، در بر دارد.

در این کتاب 108 صفحه‌ای گزیده‌ای از مهم‌ترین توصیه‌های رهبر معظّم انقلاب اسلامی درباره‌ انتخابات در قالب هفتاد گزاره و هشت فصل موضوعی تنظیم شده است.

انتخابات و مردم سالاری دینی، رعایت اصول اخلاقی، موازین شرعی و ضوابط قانونی در تبلیغات انتخاباتی، ملاك‌هاي انتخاب اصلح، انتخابات؛ فرصت‌ها و تهديدها، وظايف کارگزاران و دست‌اندرکاران انتخابات، انتخابات و عبرت‌هاي فتنه‌ 88، روز رای‌گیری در انتخابات و انتخابات رياست جمهوري در خرداد 92 عنوان‌های هشت فصل این کتاب است.

کتاب «انتخابات، چرا؟ چگونه؟» از سوی انتشارات انقلاب اسلامی، وابسته به موسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی، ساعت 15 امروز (پنجشنبه 12 اردیبهشت ماه) در غرفه این انتشارات در نمایشگاه کتاب تهران رونمایی و با تخفیف 10 تا 20 درصد به مخاطبان عرضه می‌شود. 

غرفه انتشارات انقلاب اسلامی در شبستان اصلی مصلای تهران، راهروی 10 قرار دارد.

بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا بیست‌ویکم اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی(ره) برپاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها