یکشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۲
صدور رواديد براي شركت‌كنندگان خارجي نمايشگاه ادامه دارد

ايوب دهقان‌كار، مدیر بخش روادید نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اعلام کرد: بيش از 40 درصد از رواديد ناشران و ميهمانان خارجي نمایشگاه صادر شده است و بر اساس درخواست آن‌ها، روند صدور رواديد تا روزهاي پاياني نمايشگاه کتاب ادامه دارد.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از  ستاد خبری بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، دهقان‌كار ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: مراحل تشريفات كنسولي برای صدور رواديد ناشران انجام شده و وزارت امور خارجه رواديد آن‌ها را صادر می‌کند. متقاضيان نیز براي دريافت رواديد به سفارتخانه‌هاي ايران در كشور متبوع مراجعه خواهند کرد. 

وی ادامه داد: بيش از 40 درصد از رواديد ناشران و ميهمانان خارجي این نمایشگاه صادر شده و بقیه تا قبل از آغاز نمايشگاه آماده مي‌شود. با توجه به درخواست عده‌اي از ميهمانان و ناشران خارجي مبنی بر حضور در ایران پس از افتتاح نمايشگاه، روند صدور تا روزهاي پاياني نمايشگاه کتاب ادامه خواهد داشت. 

مدیر بخش روادید بیست و ششمین نمایشگاه بین الملی کتاب تهران تاکید کرد: حدود 250 نفر از شخصيت‌هاي علمي، فرهنگي و مقامات رسمي كشورهاي دنيا براي حضور در این نمایشگاه اعلام آمادگي كرده‌اند. آلمان، مصر، چين، تركيه، افغانستان، لبنان، كويت و بوسني از  كشورهاي متقاضي صدور رواديد هستند. 

بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران 11 تا 21 اردیبهشت ماه سال 92 در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها