
دفتر مطالعات و برنامهریزی رسانهها 15 عنوان کتاب جدید به نمایشگاه میآورد که جلد دوم مجموعه مقالات چهارمین سمینار بررسی مسایل مطبوعات ایران یکی از آنهاست.-
این دفتر با هدف تشویق برای تحقیق و گسترش آموزش در حوزه ارتباطات اجتماعی با تاکید خاص بر مطبوعات و روزنامهنگاری شکل گرفته و تاکنون از لحاظ مطالعاتی، تحقیقاتی و آموزشی کوشیده است پشتیبان مطبوعات ایران باشد.
از همین رو انتشارات این دفتر نیز کتابهایی را با هدف رفع خلاهای مطالعاتی موجود در عرصه رسانه تولید میکند که این آثار هر ساله در نمایشگاه کتاب تهران نیز ارایه میشوند.
لیلا نوری، مسوول روابط عمومی دفتر مطالعات و برنامهریزی رسانهها به ارایه 15 عنوان کتاب جدید از انتشارات این دفتر در نمایشگاه کتاب امسال اشاره کرد و به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) گفت: 50 عنوان کتاب به نمایشگاه میآوریم که 15 عنوان آن از تازههای کتاب این مرکز بهشمار میآیند.
وی افزود: «سواد رسانهای» نوشته علی طلوعی، «شهر رسانه» نوشته علی بختیاریزاده، «مدیریت راهبردی در رسانهها از نظریه تا عمل» با ترجمه وحید خاشعی و علی دهقان، «درآمدی بر ارتباطات سنتی در ایران» نوشته محمدمهدی فرقانی و «تهاجم خاموش» نوشته محمدرضا ابراهیمیکیایی از کتابهای جدید ما هستند.
نوری جلد دوم مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس بررسی مسایل مطبوعات ایران را دیگر کتاب جدید این انتشارات معرفی کرد و ادامه داد: شمارههای یکم تا هشتاد و پنجم فصلنامه «رسانه» نیز در غرفه دفتر مطالعات و برنامهریزی رسانهها ارایه میشوند. شش لوح فشرده آموزشی درباره روزنامهنگاری را نیز باید به محصولات قابل عرضه در این غرفه در نمایشگاه کتاب امسال اضافه کرد.
وی همچنین به برگزاری احتمالی نشستهایی توسط دفتر مطالعات و برنامهریزی رسانههای در بیست و ششمین نمایشگاه کتاب تهران اشاره کرد و گفت: احتمال برگزاری این نشستها وجود دارد اما تاکنون از سوی مسوولان ذیربط برنامهای به روابط عمومی اعلام نشده است.
نوری در پایان افزود: 20 عنوان کتاب رسانه نیز به صورت الکترونیک در پایگاه اطلاعرسانی دفتر مطالعات و برنامهریزی رسانهها به نشانی www.rasaneh.org قابل دسترسی است.
بیست و ششمین نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران از 11 تا 21 اردیبهشت در مصلای امام خمینی(ره) برپاست.
نظر شما