یکشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۰:۱۴
برقراری موازنه ميان زندگي دروني و بيروني

«برنامه درسی معنوی در هزاره سوم» عنوان کتابی به قلم فرانک موسوی، عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه است. این کتاب در جست‌وجوي برقراري موازنه ميان زندگي دروني و بيروني است.-

فرانک موسوی، مولف کتاب «برنامه درسی معنوی در هزاره سوم» در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار کرد: امروزه دنیا به سمتی پیش می‌رود که به معنویت در آموزش اهمیت می‌دهد، چراکه اگر کسی می‌خواهد چیزی را یاد بگیرد، باید ابتدا روی قلب و فکر او کار شود و اگر ایمان پیدا کند، یادگیری آن نیز راحت‌تر خواهد بود. 

وی ادامه داد: کتاب «برنامه درسی معنوی در هزاره سوم» در جست‌وجوي برقراری موازنه ميان زندگي دروني و بيروني است. در نتيجه چنين برنامه‌اي است که دانش‌آموزان مي‌توانند با روح معلمان،‌ مدارس و تغييرات جاودانه همراه شوند و يک جامعه شاد و کارآمد را بسازند.

وی افزود: با وجود این‌که در سطح دنیا در رشته تکنولوژی آموزشی، برنامه درسی معنوی مطرح بوده است اما هنوز این موضوع در ایران رایج نیست و شاید تنها یک یا دو کتاب در این زمینه داشته باشیم. بنابراین، می‌توان گفت که این حوزه در ایران مغفول مانده است. 

به گفته موسوی، در کتاب «برنامه درسی معنوی در هزاره سوم» تاريخچه تحولات برنامه درسي تبيين و سپس، مفهوم برنامه درسي معنوی بيان شده است.

کتاب «برنامه درسی معنوی در هزاره سوم» با شمارگان دو هزار نسخه و بهای 30 هزار ریال از سوی انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه منتشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط