جمعه ۱۱ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۰
تالیف کتاب «حسابداری میانه 2» به قلم مولف کرمانشاهی

مولف کتاب «حسابداری میانه 2» گفت: این کتاب بر اساس استانداردهای حسابداری در ایران تالیف شده است، در حالی‌ که کتاب‌های دیگر این حوزه مبتنی بر استانداردهای خارج از ایران نگارش شده‌اند._

مجتبی چاووشانی، یکی از نویسندگان کتاب «حسابداری میانه 2» در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، عنوان کرد: در پایان هر فصل از این اثر مکتوب، استانداردهای خاص آن فصل، سوالات گردآوری شده 10 سال اخیر کنکور، سوالات چهار گزینه‌ای و مسایل(از ساده به سخت) آورده شده‌اند. 

وی با اشاره به ویژگی دیگر این کتاب گفت: با توجه به این‌که تمام کتاب‌های این حوزه بر اساس استانداردهای خارجی نوشته شده‌اند، در تمامی کتاب‌ها اوراق قرضه نیز در فصلی آورده شده، در حالی که این اوراق در ایران ممنوع اعلام شده‌اند. از این رو، ما در این کتاب اوراق مشارکت را که در ایران رواج هم دارند، در کنار اوراق قرضه مطرح کردیم.
 
چاووشانی گفت: تشکیل شرکت‌های سهامی، حقوق صاحبان سهام در شرکت‌های سهامی، حسابداری سود هر سهم در شرکت‌های سهامی، سرمایه‌گذاری بلندمدت در سهام، حسابداری اوراق قرضه و اوراق مشارکت، صورت جریان وجوه نقد و تهیه و تنظیم صورت‌های مالی، فصل‌های مختلف این کتاب را تشکیل می‌دهند. 

کتاب «حسابداری میانه 2» نوشته بابک جمشیدی‌نوید و مجتبی چاووشانی برای دانشجویان کارشناسی با شمارگان دو هزار نسخه، در 507 صفحه و بهای 9 هزار و 750 تومان از سوی انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه منتشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط