دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۲:۱۰
استقبال قصه‌گویان از کارگاه‌های قصه‌گویی استانی

قصه‌گویان ایرانی و خارجی شرکت کننده در شانزدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی تبریز از برگزاری کارگاه‌های قصه‌گویی در شهرستان‌های این استان استقبال کرده‌اند.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، قصه‌گویان شانزدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی تبریز از برگزاری کارگاه‌های قصه‌گویی در شهرستان‌های آذرشهر، تبریز، بستان‌آباد و منطقه آزاد ارس ابراز خشنودی کرده‌اند.

امروز نیز در این چهار شهر کارگاه قصه‌گویی نیز برپاست و این کارگاه‌ها فرصت آشنایی قصه‌گویان سراسر ایران و کشورهای مختلف را با سلیقه‌ها، علایق و دیدگاه‌های اقشار مختلف جامعه را فراهم می‌کند.

طبق جدول زمان‌بندی این جشنواره، امروز در دومین روز این جشنواره 18 قصه‌گو به روایت قصه‌هایشان خواهند پرداخت و تاکنون پنج قصه‌گو مهارت خود را به عرصه رقابت گذاشته‌اند.

به گفته علی بینش، کارشناس روابط عمومی کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان آذربایجان شرقی استقبال از این جشنواره غیرقابل توصیف است و در این مدت علاوه بر حضور پررنگ دانش‌آموزان، حضور خانواده‌ها نیز بسیار چشم‌گیر و مطلوب بوده است. سالن «اقبال آذر» مجتمع 29 بهمن تبریز 400 صندلی دارد که در هر نوبت این جشنواره سالن مملو از کودکان و علاقه‌مندان به قصه‌گویی می‌شود و این رخداد خستگی را از تن عوامل اجرایی بیرون می‌کند.

شانزدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در سالن 29 بهمن تبریز آغاز به کار کرده است و عصر یکم اسفندماه با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان خواهد داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط