یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۹
استقبال گسترده دانش‌آموزان از جشنواره قصه‌گویی تبریز

کارشناس روابط عمومی کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان آذربایجان شرقی گفت: در نخستین روز جشنواره قصه‌گویی تبریز حضور دانش‌آموزان تبریزی و رسانه‌های مختلف استانی، کشوری و بین‌المللی بسیار چشمگیر بوده است.-

علی بینش در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، بیان کرد: سالن «اقبال آذر» مجتمع 29 بهمن تبریز 400 صندلی دارد که در نوبت صبح شانزدهمین جشنواره قصه‌گویی تبریز با توجه به حضور گسترده دانش‌آموزان مدارس تمامی صندلی‌های سالن پر شد.

وی با بیان این‌که پیش‌بینی می‌شود نوبت بعد از ظهر این جشنواره با حضور خانواده‌ها رنگی متفاوت بگیرد، ادامه داد: کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان آذربایجان شرقی از دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی بر اساس مخاطبان قصه‌هایی که گفته می‌شوند، دعوت به عمل آورده است. همچنین حضور پررنگ رسانه‌های محلی، کشوری و برون‌مرزی به این جشنواره رونقی خاص بخشیده است.

کارشناس روابط عمومی کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان آذربایجان شرقی در ادامه درباره چگونگی اجرای برنامه‌های نخستین روز این جشنواره گفت: تاکنون هشت قصه‌گو قصه‌هایشان را روایت کرده‌اند و تا دقایقی دیگر 10 نفر دیگر براساس جدول زمان‌بندی تا ساعت 18 و 30 دقیقه راوی قصه‌های خود خواهند بود.

وی اظهار کرد: در نوبت بعد از ظهر امروز به ترتیب «مهدی رحمانی» از استان اصفهان، «معصومه محمدی» از استان کرمانشاه، «آنه استوارت» از کشور استرالیا، «ماه بی‌بی صفری‌پور» از استان هرمزگان، «یوسف حامدی» از استان قم، «سوسن حیاتی» از استان بوشهر، «الکساندر کایماناکوف» از کشور روسیه، «مسعود شاهنگی» از استان اصفهان، «پروین حمیلی» از استان ایلام و «پریسا مهندس سامانی» از استان چهارمحال و بختیاری به قصه‌گویی خواهند پرداخت.

شانزدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در سالن 29 بهمن تبریز آغاز به کار کرده است و عصر یکم اسفندماه با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان خواهد داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط