شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۲
آغاز شانزدهمين جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون در تبریز

شانزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودک و نوجوان به میزبانی شهر تبریز در استان آذربایجان شرقی صبح فردا (یکشنبه29 بهمن) فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، شانزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودک و نوجوان پس از قرائت قرآن کریم، اجرای سرود ملی، سخنرانی الیاس ابراهیمی، مدیر اجرایی کانون استان آذربایجان شرقی، اجرای موسیقی گروه کُر صدا و سیم و پخش انیمیشن جشنواره قصه‌گویی فعالیت خود را آغاز می‌کند.

در نخستین روز این جشنواره پس از مراسم افتتاحیه 18 نفر از شرکت‌کنندگان به قصه‌گویی می‌پردازند. همچنین این کانون با همکاری اداره آموزش و پرورش منطقه میزبان حضور دانش‌آموزان در این جشنواره را نیز بر عهده دارد.

شانزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودک و نوجوان تبریز در پنج سطح «مربیان فرهنگی، ادبی و هنری کانون‌ها» که برای نخستین بار در این جشنواره‌ها شرکت می‌کنند، «قصه‌گویان برگزیده کشور» که جایزه بین‌المللی دریافت نکرده‌اند،‌ «قصه‌گویانی که از برگزیدگان کشورند و جوایز بین‌المللی دریافت کرده‌اند»، «معلمان، پدران و مادران» و «قصه‌گویان بین‌المللی» برگزار می‌شود.

در این جشنواره 46 قصه‌گوی ایرانی و 11 قصه‌گو از سطح بین‌المللی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و پنج داور فعالیت این افراد را قضاوت می‌کنند. 

همچنین در اختتامیه از 21 برگزیده در حوزه قصه‌گویی و چهار برگزیده در بخش صوتی این جشنواره که فعالیت آنان پیش از این داوری شده‌اند، قدردانی می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط