یکشنبه ۳ دی ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۲
افراش به‌عنوان مدیرکل دفتر چاپ وزارت ارشاد معرفی شد

یوسف افراش از سوی علی اسماعیلی، سرپرست معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به‌عنوان مدیرکل دفتر امور چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی شد. وی پیش از این، حدود دو سال و نیم مسوولیت سرپرستی دفتر امور چاپ این وزارتخانه را بر عهده داشت.-

افراش در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، در این باره اظهار کرد: با تغییر سمت، هیچ تغییری در روند اجرایی دفتر امور چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رخ نخواهد داد بلکه تمام برنامه‌ها و طرح‌های این دفتر مانند گذشته با شدت و قدرت بیشتری دنبال می‌شوند.

وی با اشاره به این‌که دفتر امور چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پیگیر امور و مسایل مربوط به صنعت چاپ است، ادامه داد: توجه جدی به آموزش و پژوهش در صنعت چاپ، پیگیری مصوبات شورای سیاستگذاری صنعت چاپ، ایجاد ارتباط با وزارتخانه‌های مختلف با هدف استفاده از ظرفیت‌های آن‌‌ها برای رفع مشکلات صنعت چاپ از طریق انعقاد تفاهمنامه یا برگزاری نشست‌های تخصصی، ایجاد ارتباط بیشتر با اتحادیه‌ها و تشکل‌های صنفی تهران و استان‌های سراسر کشور از عناوین برنامه‌های در دستور کار این دفتر محسوب می‌شوند.

افراش همچنین از برگزاری نشست مشترک اعضای شورای سیاستگذاری صنعت چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تعدادی از کارشناسان این حوزه در هفته جاری خبر داد و گفت: بر اساس توافقی که در مراسم افتتاحیه نوزدهمین نمایشگاه چاپ، بسته‌بندی و ماشین‌آلات چاپ با محمدصادق مفتح، قائم‌مقام اجرایی وزیر صنعت، معدن و تجارت انجام گرفت، قرار بر این شد تا نشست‌های مشترکی میان کارشناسان این دو وزارتخانه با هدف بررسی و رفع مشکلات صنعت چاپ برگزار شود.

وی در ادامه سخنانش گفت: دفتر امور چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اکنون در حال فراهم کردن مقدمات لازم برای برپایی این نشست‌هاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط