سه‌شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۰
برنامه‌های جنبی نمایشگاه استانی کتاب گیلان اعلام شد

مسوول برنامه‌های بخش جنبی هشتمین نمایشگاه استانی کتاب گیلان از برگزاری پنج نشست مختلف در حاشیه این نمایشگاه خبر داد.-

حسینعلی سبزه در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: در غرفه بخش جنبی این نمایشگاه کتاب‌هایی درباره اسلام‌ستیزی، جنگ نرم، حجاب و عفاف و مهدویت به نمایش گذاشته و برنامه‌های مختلفی برای بسط و گسترس این فرهنگ‌ها پیش‌بینی شده‌اند.

وی افزود: عصر امروز(سه‌شنبه) نشست «سرداران شهید در اسناد و کتب» به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان برگزار خواهد شد.

سبزه با اشاره به نشست عصر فردا(چهارشنبه) گفت: نشست «وظیفه ما در مقابل منزلت فرهنگی پیامبر اکرم (ص)» با سخنرانی دکتر حمید نیکرو، مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، یکی دیگر از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای برنامه‌های جنبی نمایشگاه است.

وی اظهار کرد: پنجشنبه (27 مهر) نیز نشست «بررسی نقش نمادهای فرهنگی در تسخیر اذهان» با حضور دکتر مجید استوار، عضو هیات علمی دانشگاه آزاد گیلان برپا می‌شود.

سبزه از برگزاری نشستی با همکاری حوزه هنری استان گیلان خبر داد و یادآور شد: نشست «ادبیات پایداری» نیز جمعه (28 مهر) و نشست «اسلام و نظام بین‌الملل، راهبردها و رویکردها» با حضور دکتر رضا سیم‌بر، عضو هیات علمی دانشگاه گیلان شنبه (29 مهر) برگزار خواهند شد.

وی با بیان این‌که برای آخرین روز این نمایشگاه (30 مهر) نیز برنامه‌ای پیش‌بینی شده است، گفت: برگزاری «شب شعر گیلکی» توسط انجمن شعر رشت، یکی از برنامه‌هایی است که پیش‌بینی می‌شود با استقبال خوبی از سوی مراجعه‌کنندگان روبه‌رو شود.

به گفته سبزه، نشست‌های جنبی پیش‌بینی شده برای این نمایشگاه هر روز از ساعت 18 و 30 دقيقه تا 20 در غرفه بخش جنبی، ابتدای در ورودی نمایشگاه استانی کتاب گیلان برپا خواهد شد.

هشتمين دوره نمايشگاه كتاب گيلان تا 30 مهرماه در محل دایمي نمايشگاه‌هاي گيلان برپاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط