یکشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۱
«عبور از چارچوب» گودینی مراحل پاياني تاليف را سپري مي‌كند

«عبور از چارچوب» اثر در دست انتشار محمد‌علي گوديني است كه تا هفته دفاع مقدس براي چاپ به نشر آجا سپرده خواهد شد.-

محمدعلي گوديني به خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، درباره اثر در دست انتشارش توضيح داد: اين نوشتار درباره زندگي سرتيپ رضا صبوري‌زاده است و از آن‌جايي كه خودم حروفچینی اين اثر را بر عهده دارم، تاكنون بيش از نيمي از اين اثر را تايپ كرده‌ام. 

گوديني «عبور از چاچوب» را اثري سفارشي از انتشارات ارتش جمهوري اسلامي ايران معرفي كرد و درباره دليل پذيرش نگارش اين اثر گفت: خاطرات صبوري‌زاده ويژگي‌هاي خاصي از جمله پرماجرا بودن، استقامتش در برابر مشكلات و پافشاري در ادامه تحصيل را داشت و اين موضوع سبب شد به نگارش كتابي درباره او مشتاق شوم. همچنين وي سابقه 100 ماه حضور در جبهه‌هاي دفاع مقدس را دارد.

نويسنده «تالار پذيرايي پايتخت» افزود: صبوري‌زاده اكنون با وجود 70‌ درصد جانبازي و سپري كردن دهه 70 زندگي‌اش، به دليل علاقه‌مندي به انتقال تجربه‌هايش از جنگ به جوانان، در دانشكده افسري مشغول به تدريس است. 

گوديني كه از سال گذشته به نگارش اين اثر مشغول است، درباره نحوه نگارش كتاب «عبور از چارچوب» گفت: اين كتاب را به صورت رمان و مستند نوشته‌ام اما با اين وجود اثرم خالي از تخيل نيست. من براي نگارش اين كتاب حدود سه ساعت با صبوري‌زاده گفت‌وگو و شرح حال مختصر و خاطراتي را از او يادداشت كردم. سپس مهم‌ترين سرفصل‌هاي زندگي‌اش را انتخاب كردم و با تخيل آميختم. 

اين نويسنده حوزه دفاع مقدس در پايان از در دست تاليف داشتن اثري با موضوع «توليد ملي، كار و سرمايه ايراني» خبر داد و گفت: اين اثر را به سفارش بنياد ادبيات داستاني ايرانيان مي‌نويسم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها