سه‌شنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۰
شرکت 186 ناشر داخلی با بیش از 19 هزار عنوان کتاب در نمایشگاه قرآن

آمار حضور ناشران داخلي در بیستمین نمايشگاه بین‌المللی قرآن كريم از سوي معاون امور فرهنگي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام شد. در این دوره از نمایشگاه قرآن 186 ناشر داخلی شرکت خواهند کرد.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بهمن دري، معاون امور فرهنگي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: در این دوره از نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم 37 ناشر تهرانی، 67 ناشر شهرستاني، 46 ناشر نماينده و در كل 186 ناشر با 19 هزار و 201 عنوان كتاب در نمايشگاه قرآن شركت مي‌كنند. 

وی همچنین در ديدار با مسوولان اتحاديه سازندگان كليشه، ليتوگراف و چاپ اسكرين عنوان کرد: با تشكيل شوراي سياستگذاري فرهنگ، صنعت چاپ و بسته‌بندي علاوه بر استفاده از ظرفيت خصوصی، همه موانع و اولويت‌هاي اين حوزه شناسايي شده است. 

لیبرالیسم فرهنگی را تشییع کنیم 
دری همچنين در ديدار با مسوولان «موسسه فرهنگي ـ هنري شهرستان ادب» گفت: براي تقويت جبهه فرهنگي انقلاب اسلامي راهي جز اهميت دادن به نيروهاي توانمند خودي در عرصه شعر و ادبيات داستاني نداريم و در اين مسير بايد جنازه‌ لیبرالیسم فرهنگي را تشيیع کنیم. 

معاون امور فرهنگي وزير ارشاد در ديدار با تعدادي از شاعران و داستان‌نويسان نوقلم عنوان کرد: آينده بسيار اميدوار كننده‌‌ای در عرصه فرهنگي پيش‌رو داريم و گسترش حمايت‌هاي انجام شده از اصحاب جوان قلم بايد استمرار يابد. 

وی اعلام کرد: تعداد بن‌كارت‌هاي صادر شده اهل قلم و شارژ آن‌ها در دو سال اخير رشد چشمگيري داشته است؛ به طوري كه فقط در سه ماهه نخست سال جاری معادل كل سال گذشته براي اهالي قلم كارت صادر شده است. 

دری در پایان سخنانش گفت: در مجموع در دو سال اخير 55 میلیارد و 47 میلیون و 747 هزار و 623 ریال اعتبار در قالب بن‌كارت خرید کتاب براي اهالي قلم صادر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط