دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۰ - ۰۹:۴۹
برپايي چهارمین جلسه «متن‌خوانی شاهنامه» با حضور توسي‌وند

چهارمین نشست تخصصی «متن‌خوانی شاهنامه» با موضوع «پیشینه پزشکی در شاهنامه» و با حضور محمدحسین توسی‌وند، عصر امروز (17 بهمن) در تالار اجتماعات انجمن آثار و مفاخر فرهنگی برگزار می‌شود.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، انجمن آثار و مفاخر فرهنگی با همکاری بنیاد فردوسی و به مناسبت ثبت هزاره شاهنامه در یونسکو و آغاز هزاره دوم شاهنامه، نخستین دوره نشست‌های تخصصی «متن‌خوانی شاهنامه» را از ۲۶ دی آغاز كرده است.

اين نشست‌ها  به صورت هفتگی در تالار اجتماعات انجمن آثار و مفاخر فرهنگی برگزار مي‌شود.

در چهارمین نشست تخصصی «متن‌خوانی شاهنامه» محمدحسین توسی‌وند، رییس بنیاد فردوسی و پزشک سال آلمان حضور دارد و پیرامون موضوع «پیشینه دانش پزشکی ایرانیان در شاهنامه» توضیحاتی را ارایه می‌کند.

حضور در این نشست‌های علمی، آموزشی برای تمامی پژوهشگران و دوستداران ادب فارسی آزاد است و در پایان دوره به شرکت‌کنندگان، گواهی آموزش از سوی معاونت پژوهش انجمن آثار و مفاخر فرهنگی، ارایه می‌شود.

چهارمین جلسه تخصصی «متن‌خوانی شاهنامه» با حضور محمدحسین توسی‌وند دوشنبه (17بهمن) از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در تالار اجتماعات انجمن آثار و مفاخر فرهنگی واقع در خیابان ولیعصر (عج)، پل امیربهادر، خیابان سرگرد بشیری، شماره هفت برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط