جمعه ۷ بهمن ۱۳۹۰ - ۰۱:۱۰
آموزش چهل مربی قصه‌گو برای آموزش مهارت‌های زندگی به بچه‌ها

نويسنده و كارشناس قصه ـ بازي از آموزش 40 مربي قصه‌گو براي «آموزش مهارت‌هاي زندگي به كودكان و نوجوانان از طريق قصه‌ ـ بازي» خبر داد و گفت اين كلاس‌هاي آموزشي تا پايان بهمن‌ماه برگزار مي‌شود.-

ناهيد مهدوي‌اصل در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) درباره‌ اين كارگاه‌‌هاي قصه‌گويي گفت: اين كارگاه‌ها با همكاري فرهنگسراي خاتم در منطقه 18 شهرداري تهران برگزار مي‌شود.

وي افزود: در اين كارگاه‌ها 40 مربي قصه‌گوي فعال در كتابخانه‌ها شركت مي‌كنند و براي «آموزش مهارت‌هاي زندگي به كودكان از طريق قصه ـ بازي» آموزش مي‌بينند.

نويسنده‌ كتاب‌ «بازي كنيم، بخنديم» با بيان اين‌كه آموزش از طريق قصه ـ بازي براي كودكان قدرت يادگيري افزايش مي‌دهد، گفت: زماني كه بچه‌ها درباره‌ موضوعي قصه مي‌شنوند با آن موضوع ارتباط مي‌گيرند و آن را درك مي‌كنند و زماني كه آن قصه را بازي مي‌كنند از طريق تصويرسازي ذهني آن موضوع خاص را به ذهن مي‌سپارند و هرگز آن را فراموش نمي‌كنند.

اين پژوهشگر بازي‌هاي سنتي ايران اظهار كرد: اين كارگاه‌هاي آموزشي تا پايان بهمن‌ماه در فرهنگسراي خاتم ادامه دارد و از ابتداي اسفندماه نيز در خانه فرهنگ گل‌ها وابسطه به مراكز فرهنگي هنري منطقه شش شهرداري تهران برگزار مي‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها