دوشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۶
حسين يعقوبي ادامه «امشب نه؛ شهرزاد» را نوشت

حسين يعقوبي از نگارش سومين رمانش در ادامه رمان «امشب نه؛ شهرزاد» خبر داد. ‌به گفته اين نويسنده، شخصیت اصلي اين داستان ‌برون‌گرا‌تر توصيف شده و نقد فضاهاي مطبوعاتي از محورهاي این کتاب است.-

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، يعقوبي درباره اين رمان توضيح داد: در اين رمان ديگر مساله عشق‌هاي از دست رفته و موضوعات اين چنيني چندان مطرح نيست و قهرمان اصلي دغدغه‌هايی عمومي‌تر را دنبال مي‌كند. 

وي افزود: اين فرد شخصي است كه ابتدا كاركردن را در اداره‌ای دولتي آغاز مي‌كند و بعد با كار در فضاي مطبوعات آشنا مي‌شود و از پشت پرده اين قبيل فضاها و نوع ارتباطات و بازي‌هايي كه در محافل رسانه‌اي وجود دارد، آگاهي مي‌يابد. 

اين مترجم همچنين گفت: در حال حاضر درحال نگارش فصل‌هاي پاياني اين رمان كه مانند رمان «امشب نه؛ شهرزاد» تعريف شده، هستم و «اتفاق ممنوع!»، «يك،‌ عدد تنهايي است» و «تنهايي، عدد اول»، نام‌هايي‌اند كه تا به حال براي این اثر در نظر گرفته‌ام‌ ولی چون هنوز نگارش آن به اتمام نرسيده نامي قطعي را انتخاب نكرده‌ام. 

به گفته يعقوبي اين كتاب احتمالا به انتشارات مرواريد سپرده خواهد شد.
 
«الفباي تقلب»، ‌نام تازه‌ترين اثر يعقوبي در حوزه ترجمه است كه به تازگی از سوي انتشارات مرواريد به چاپ رسيد. «امشب نه؛ شهرزاد» هم نام رماني از وي است كه در سال 1388 از سوي همين انتشاراتي منتشر شد. 

يعقوبي، نويسنده، مترجم و نمايشنامه‌نويس است. نخستين كتاب او «نشان پنجم حماقت» نام دارد كه در سال 1379 منتشر شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط