دوشنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۱
حضور شاگرد «شهریار» در «پنج‌شنبه خودماني»

اصغر فردی یکی از شاگردان استاد شهریار به مناسبت روز شعر و ادب فارسی و بزرگداشت سید محمدحسین شهریار (27 شهریور)، به عنوان مهمان در برنامه پنج‌شنبه خودمانی فرهنگسرای ابن‌سینا حضور می‌یابد.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌‌رسانی فرهنگسرای ابن‌سینا، سیدقاسم ناظمی، رییس این فرهنگسرا گفت: این برنامه به مناسبت ماه مبارک رمضان و هم زمانی برنامه با ساعت افطار به مدت یک ماه برگزار نشد. اما در هفته‌های آینده این برنامه با حضور میهمان‌های جدید به عنوان یک برنامه جدی و مستمر ادامه می‌یابد.

وی ادامه داد: این نشست‌ها با هدف فراهم کردن فضایی ساده و خودمانی و به دور از دغدغه‌های روزانه، برای گفت‌وگو با هنرمندان، ‌ادیبان و اندیشمندان و نیز ایجاد پاتوقی فرهنگی برای همه آنانی که دغدغه‌ای فراتر از مسایل روزمره دارند، برگزار می‌شود.

رییس فرهنگسرای ابن‌سینا یادآور شد: تاکنون بهاءالدین خرمشاهی، هوشنگ مردای کرمانی، حمیدرضا نوربخش، خسرو سینایی، رضا امیرخانی، عبدالجبار کاکایی و دکتر اعوانی میهمان پنجشنبه خودمانی فرهنگسرای ابن‌سینا بوده‌اند.

وی در پایان گفت: اصغر فردی از شاعران و محققان حوزه ادبیات فارسی و ترکی آذربایجانی است و در این عرصه آثار متعددی به صورت مکتوب، صوتی و تصویری از این شاعر ارایه شده است. 

پنج‌شنبه خودمانی با حضور اصغر فردی پنج‌شنبه (24 شهریور) از ساعت 18 در فرهنگسرای ابن سینا واقع در شهرک قدس، ‌فاز یک، خیابان ‌ایران زمین شمالی برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط