دوشنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۰
«پنج‌شنبه خودمانی» با حضور عبدالجبار کاکایی

ششمین نشست از سلسله نشست‌های «پنج‌شنبه خودمانی» با حضور عبدالجبار کاکایی پنج‌شنبه (30 تیر) در فرهنگسرای ابن‌سینا برگزار می‌شود./

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی مراکز فرهنگی هنری منطقه ۲،‌ سیدقاسم ناظمی، ‌رییس فرهنگسرای ابن سینا گفت: نخستین محفل «پنج‌شنبه خودمانی» با حضور بهاء‌الدین خرمشاهی در پنجم خرداد برگزار شد. تاکنون نیز هوشنگ مرادی‌کرمانی،‌ نویسنده،‌ حمیدرضا نوربخش،‌ خسرو سینایی‌ و ‌رضا امیرخانی در این نشست‌ها حضور داشته‌اند. 

وی در ادامه توضیح داد: در این نشست‌ها تلاش می‌کنیم فضایی خودمانی برای گفت‌و‌گو و ارتباط چهره به چهره میان شهروندان و هنرمندان عرصه‌های مختلف فراهم آوریم. 

عبدالجبار کاکایی متولد 15 شهریور 1342 در ایلام و فارغ‌التحصیل کارشناس ارشد ادبیات فارسی است. نخستین اثر شعری کاکایی «آوازهای واپسین» نام دارد. همچنین «سال‌های تاکنون»، «بررسی تطبیقی شعر پایداری ایران و جهان» و «زنبیلی از ترانه» از جمله آثار منتشر شده این شاعر و ترانه‌سرا هستند.

نشست «پنج‌شنبه خودمانی» با حضور عبدالجبار کاکایی پنج‌شنبه(30 تیر) از ساعت 18 و 30 در فرهنگسرای ابن‌سینا واقع در شهرک قدس،‌ فاز یک، خیابان‌ ایران زمین شمالی برگزار می‌‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط