پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۰
كتابي ويژه فعاليت‌هاي بدني كودكان

كتاب «برنامه‌هاي فعاليت بدني كودكان و نوجوانان» اثر «دايان اس. وارد» با ترجمه دكتر محمود شيخ، احمد نيك‌روان و عبدالرضا كاظمي از سوي نشر ورزش منتشر شد._

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، اين اثر با تأكيد بر فعاليت‌ بدني به عنوان اساس پيشرفت اطفال، كودكان و نوجوانان، نكات فراواني را براي متخصصان سلامت و بهداشت، مربيان آمادگي جسماني، فيزيولوژيست‌هاي تمرين درماني، معلمان و متخصصان سلامت و تغذيه عنوان مي‌كند.

نويسنده اين اثر با بيان تعدادي از انواع فعاليت‌هاي بدني و موضوعات آن، روش‌هاي برنامه‌ريزي تمرينات بدني براي سنين پايه را شرح مي‌دهد. مداخله‌هايي كه رفتارهاي بازدارنده از ورزش به شمار مي‌آيند، از ديگر مطالب اين كتاب‌اند.

در بخشي از مقدمه مترجمان اين كتاب آمده است: «اين كتب را به متخصصين تقديم مي‌كنيم كه در راستاي شادابي و سلامت نوجوانان تلاش مي‌كنند تا كمكي براي كسب مزيت‌هاي يك زندگي فعال بوده و به مفيد ساختن تلاش‌هاي كودكان و نوجوانان كمك كند.»

نخستين چاپ كتاب «برنامه‌هاي فعاليت بدني كودكان و نوجوانان» از سوي نشر ورزش در شمارگان 1000 نسخه، 240 صفحه و بهاي 75000 ريال در سال 90 منتشر و روانه بازار كتاب شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط