سه‌شنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۵
برگزاري جشنواره كتابخواني «يار مهربان»

در فرهنگسراي قرآن با هدف غني‌سازي اوقات فراغت كودكان و نوجوانان در فصل تابستان و ترويج فرهنگ كتابخواني در ميان آنها، جشنواره کتابخوانی «یار مهربان» برگزار مي‌شود._

ليلا اكبرپور، مدير روابط عمومي فرهنگسراي قرآن، در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، با اعلام اين خبر اظهار كرد: جشنواره کتابخوانی «یار مهربان» در سه بخش «قصه‌گویی خلاق کودکان، ویژه مقاطع پیش‌دبستاني و ابتدایی»، «تکمیل داستان نیمه‌تمام، ویژه کودکان و نوجوانان» و «خلاصه‌نویسی، ویژه کودکان و نوجوانان» برپا مي‌شود.

وي ادامه داد: در بخش «قصه‌گویی خلاق کودکان» امير مهدي مرادحاصل، كارشناس مسايل خانواده، به عنوان قصه‌گو حضور خواهد داشت و با بيان قصه‌هاي كودكانه، آنها را با اصول قصه‌گويي آشنا مي‌كند؛ به گونه‌اي كه كودكان بدون احساس خجالت، توانايي بيان قصه را در ميان جمع خانواده و دوستان كسب كنند.

مدير روابط عمومي فرهنگسراي قرآن تصريح كرد: در قسمت «تکمیل داستان نیمه‌تمام» داستان‌هاي نيمه‌تمام با محور دين و نماز در اختيار نوجوانان قرار مي‌گيرد و از آنها مي‌خواهند تا داستان را بر اساس سليقه و عقايد شخصي به اتمام برسانند.

اكبرپور يادآور شد: در بخش «خلاصه‌نويسي» به كودكان و نوجوانان تعدادي كتاب امانت داده مي‌شود. آنها بايد كتاب‌ها را مطالعه كنند و خلاصه‌اي از آن را به كتابخانه هدي ارايه دهند.

وي عنوان داشت: علاقه‌مندان براي شركت در اين جشنواره تا چهارشنبه(5 مرداد) فرصت دارند تا با مراجعه به كتابخانه هدي به نشاني خیابان قزوین، نرسیده به میدان شمشیری، فرهنگسرای قرآن مراجعه كنند يا با شماره 55780004 تماس بگيرند و در اين جشنواره ثبت‌نام كنند. در پايان به نفرات برگزيده هر مرحله از اين جشنواره جوايزي اهدا خواهد شد.

مدير روابط عمومي فرهنگسراي قرآن در پايان از برگزاري مسابقه كتابخواني «قرآن و انتظار» به مناسبت ايام ميلاد حضرت قائم(عج) در روزهاي آينده خبر داد و گفت: علاقه‌مندان براي شركت در اين مسابقه بايد با به فرهنگسراي قرآن مراجعه كنند و نسبت به دريافت كتاب «وجود امام مهدي(عج) از منظر قرآن و حديث» اثر علي‌اصغر رضواني و پرسش‌نامه شركت در اين مسابقه اقدام كنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط