جمعه ۱۰ تیر ۱۳۹۰ - ۱۰:۰۰
مشهدالرضا در گذر تاريخ

مدير داخلي انتشارات «آهنگ قلم» خراسان رضوي از تجديد چاپ كتاب «مشهدالرضا در پايتخت معنوي ايران در گذر تاريخ» خبر داد و گفت: مولف در اين اثر به بررسي ابعاد جغرافيايي و سياسي شهر مشهد از قرن چهارم تا چهاردهم پرداخته است./

فرخنده فاضل در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، در اين باره اظهار داشت: كتاب «مشهدالرضا در پايتخت معنوي ايران در گذر تاريخ» راهنمايي براي زائران حرم امام رضا(ع) و علاقه‌مندان به آشنايي با تاريخچه شهر مشهد محسوب مي‌شود.

وي ادامه داد: مخاطبان با مطالعه اين اثر با نام و ويژگي‌هاي نخستين خادم بارگاه امام رضا(ع) و برج و باروهاي اطراف شهر مشهد كه اكنون جزو آثار باستاني اين شهر به شمار مي‌آيند، آشنا مي‌شوند.

مدير داخلي انتشارات «آهنگ قلم» خراسان رضوي افزود: زائراني كه تصميم دارند با انواع صحن‌هاي حرم امام رضا(ع)، اسامي سابق و جديد اين صحن‌ها و مكان استقرارشان در حرم امام رضا(ع) آشنا شوند، مي‌توانند كتاب «مشهدالرضا در پايتخت معنوي ايران در گذر تاريخ» را مطالعه كنند.

چاپ سوم كتاب «مشهدالرضا در پايتخت معنوي ايران در گذر تاريخ» اثر حجت‌الاسلام قربانعلي محمدي مقدم، در شمارگان 3000 نسخه، 56 صفحه و بهاي 12 هزار ريال به زودي از سوي انتشارات «آهنگ قلم» خراسان رضوي منتشر و روانه بازار نشر خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط