دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۲:۳۵
قديانی: ارتباط مستمر با مخاطب، دليل موفقيت ما بود

مدير انتشارات قدياني، ناشر برگزيده بخش كودك و نوجوانان در نمايشگاه كتاب، معتقد است ارتباط مستمر با مخاطبان و توجه به نيازهاي آنان از دلايل موفقيت او در نمايشگاه بيست‌وچهارم بوده است.\

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، نادر قدياني گفت: حضور 60 راهنماي آموزش‌ديده براي تسهيل در بازديد و خريد مردم از غرفه قدياني، شرايطي را فراهم كرد كه خانواده‌هاي همراه فرزندان‌شان در نمايشگاه با آسودگي خاطر از غرفه قدياني بازديد و خريد كنند. 

وي افزود: حضور مستمر و تخصصي در حوزه كتاب كودك، غرفه‌آرايي و سرويس‌دهي به بازديدكنندگان و عرضه 180 عنوان كتاب چاپ نخست در نمايشگاه از ديگر دلايل موفقيت اين انتشارات در نمايشگاه بود؛ به‌‌طوري كه 300 هزار نسخه از كتاب‌هايمان در نمايشگاه امسال به فروش رسيد.

قدياني افزود: علاقه مردم به كتاب‌هاي قدياني دلگرمي بزرگي براي ماست و اين‌كه نسل‌هاي مختلف با كتاب بزرگ مي‌شوند، مهمترين دستاورد ناشران كودك و نوجوان است.

ناشر برگزيده نمايشگاه بيست‌وچهارم، همچنين حضور مستمر مسوولان بخش‌هاي فرهنگي و مدير موسسه قدياني در غرفه را از ديگر دلايل برگزيده شدن اين غرفه در بخش كودك و نوجوان نمايشگاه عنوان كرد. 

انتشارات قدياني با 1800 عنوان كتاب در بيست‌وچهارمين نمايشگاه كتاب تهران حاضر شد و در روزهاي برپايي نمايشگاه نويسندگان و متنرجمان كتاب‌هاي چاپ نخست اين انتشارات در غرفه قدياني حضور داشتند و با مخاطبان در ارتباط بودند.

بيست و چهارمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران 24 ارديبهشت پس از 11روز فعاليت به كار خود پايان داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها