پنجشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۰
كتاب اولي‌ها را در نمايشگاه كتاب شناسايي و تشوبق مي‌كنيم

كورش فقيه نصيري، مدير انتشارات «آواي كلار»، در غرفه اين انتشارتي، با بيان اينكه بهتر است نقش نمايشگاهي كتاب تقويت شود، به حضور جوانان اشاره كرد و گفت: غرفه ما جزو معدود غرفه‌هايي است كه مخاطبان مستمر جوان، مشتريان دايم آن هستند. ما كتاب اولي‌ها را شناسايي و تشويق مي‌كنيم./

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، فقيه‌نصيري با بيان اينكه نقش كنكوري‌ها و آموزشگاه‌هاي كنكور در نمايشگاه كتاب، ‌از انگيزه‌هاي حرفه‌اي و اصلي آن مي‌كاهد، گفت: به نمايشگاهي كه ناشران آموزشگاه‌هاي كنكور با بلندگوهاي تبليغي‌شان كنار غرفه‌هاي ديگر فعاليت مي‌كنند، اعتراض دارم. 

وي افزود: نمايشگاه كتاب نيز بايد در شكل نمايشگاهي جايگاه حرفه‌اي كتاب و كتاب خواندن را ارتقا دهد و براساس نياز مخاطبان به عرضه آثار بپردازد.
 
اين مدير با اشاره به شناسايي و معرفي جوانان نويسنده و شاعر توضيح داد: مخاطبان هر ساله به غرفه ما مراجعه مي‌كنند؛ ضمن آنكه انگيزه داستان‌نويسان و شاعران جوان نيز نسبت به چاپ آثارشان با حضور در اين غرفه تقويت مي‌شود.

وي اضافه كرد: «درس‌هاي سرنوشت»، از جمله آثار داستاني تازه منتشر شده «آواي كلار» است كه نويسنده آن نوقلمي است كه از همين طريق با ما آشنا شده و اين كتاب را به واسطه بحراني كه در رابطه با نابينايي‌اش طي كرده، نوشته است.
 
به گفته فقيه نصيري، رمان «كارتن خواب‌ها» و رمان «مادر» از پرفروش‌هاي اين ناشرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط