دوشنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۹
10 كتاب جديد آريانا قلم در نمايشگاه 24

انتشارات «آريانا قلم» با بيش از 10 عنوان كتاب جديد در حوزه مديريت استراتژي، مديريت پروژه، مديريت بازاريابي و ... ميهمان بيست و چهارمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران مي‌شود.\

مدير انتشارات «آريانا قلم» با اعلام اين خبر به خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، گفت: سه عنوان از كتاب‌هايي كه در نمايشگاه امسال عرضه مي‌شوند، از جمله مهم‌ترين آثار جديد اين انتشارات محسوب مي‌شوند.

سميه محمدي افزود: ويرايش جديد كتاب «مديريت استراتژيك بازار» نوشته پروفسور «آكر» با ترجمه دكتر احمد روستا، يكي از جديدترين و مهم‌ترين منابع نمايشگاهي امسال است.

وي با بيان اين كه كتاب «استاندارد عملي براي انجام برآورد در پروژه» نيز در فهرست كتاب‌هاي نمايشگاهي انتشارات قرار دارد، اظهار داشت: اين اثر در حوزه مديريت پروژه است و انتشارات آمريكايي «PMI» فهرست جديدترين استانداردهاي بخش‌هاي مختلف يك پروژه را در آن عرضه كرده است.

محمدي تصريح كرد: صادق روزبهي ترجمه اين اثر را انجام داده و در آن دلايل ناكامي، شكست، كمبود زمان، بودجه و ... در يك پروژه را بيان كرده است.

وي همچنين به عرضه كتاب «جاري‌سازي استراتژي» براي نخستين بار در نمايشگاه اشاره كرد و ادامه داد: اين كتاب، راهنماي گام به گام پياده سازي استراتژي در عمل، اثري از دكتر محتبي لشكر بلوكي است.

محمدي درباره اين كتاب توضيح داد: اثر حاضر راهنماي مناسبي براي تدوين و پياده‌سازي استراتژي است و به مخاطب كمك مي‌كند تا در زمينه‌هاي مختلف به اهداف خود برسد.

به گفته وي، همزمان با برپايي نمايشگاه، نويسندگان، مترجمان و استادان حوزه مديريت و استراتژي براي ديدار و تعامل با مخاطبان در غرفه انتشارات آرياناقلم حضور خواهند داشت. 

بيست و چهارمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران 14 تا 24 ارديبهشت در مصلاي امام خميني (ره) برپا خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط