یکشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۷
کتاب «مصدق خمینی» به خانواده شهید مصدق طاهری در اهواز اهدا می‌شود/ نمایشگاه تخصصی کتاب در مسجدسلیمان

خوزستان- کتاب « مصدق خمینی » در دیدار با خانواده سردار شهید مصدق طاهری، برپاییی نمایشگاه کتاب، برگزاری نمایشگاه پوستر گنج جنگ در مسجدسلیمان و... عناوین خبرهای کوتاه کتاب و ادبیات استان خوزستان است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اهواز، به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر عصر امروز یکشنبه طی مراسمی کتاب «مصدق خمینی» نوشته مشترک «علی بخشی پور» ، «محمد محقق» ، « هادی سلامت» دبا موضوع روایت زندگی سردار شهید مصدق طاهری در دیدار با خانوداه شهید خرمشهری به این خانوداده در اهواز  اهدا می‌شود.

برپایی نمایشگاه کتاب در مسجدسلیمان

به مناسبت آزادسازی خرمشهر نمایشگاه کتابی با 120 عنوان در حوزه دفاع مقدس از به مدت یک هفته در فرهنگسرای جوان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مسجدسلیمان در حل برگزاری است.
نمایشگاه  پوستر «گنج جنگ» در مسجدسلیمان
 
مجموعه  30پوستر با عنوان  «گنج جنگ» با موضوع شهادت و دفاع مقدس همزمان با آزادسازی خرمشهر تا 9 خرداد ماه در فرهنگسرای جوان شهرستان مسجدسلیمان در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

اولین همایش فرهنگی و هنری ایستگاه خرداد در رامهرمز
اولین همایش فرهنگی و هنری ایستگاه خرداد ویژه آزادسازی خرمشهر و دهه کرامت شامل: شعر و داستان، شاهنامه خوانی ، هنرهای تجسمی ، خوشنویسی و فیلم و عکس در پلاتوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامهرمز برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها