یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۹
مهار تورم و رشد تولید محور پنجمین دوره جشنواره رسانه‌ای «پینووس» در کردستان شد

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج از برگزاری پنجمین جایزه رسانه‌ای «پینووس» در سال جاری خبر داد و گفت: فعالان رسانه‌ای استان آثار خود را در محورهای مهار تورم و رشد تولید به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

سید کمال حسینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در کردستان گفت: جشنواره «پینووس» به صورت فصلی با هدف ارتقای سطح روابط بخش خصوصی و نظام رسانه و استفاده متقابل از ظرفیت های موجود برگزار می شود و آثار برتر مورد تجلیل قرار می گیرند.

وی افزود: با توجه به نام گذاری امسال به نام سال «مهار تورم و رشد تولید» ضرورت دارد تا همه نهادهای بخش خصوصی و ارگان‌های دولتی برای تحقق این شعار تلاش کنند که نقش نظام رسانه به عنوان رکن اصلی جریان آزاد اخبار و اطلاعات کلیدی است و باید بستر استفاده حداکثری از همه ظرفیت های آن فراهم شود.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج با اشاره به محورهای پنجمین دوره جایزه رسانه ای پینووس عنوان کرد: این جشنواره در محورهای مهار تورم و رشد تولید در بخش‌های نقش رسانه‌ها در مهار تورم و توسعه اقتصادی، معرفی ظرفیت‌های مهار تورم در کردستان، توجه به شعار سال و بررسی مولفه های تحقیق و چالش‌ها رشد تولید، بررسی چالش های رشد تولید در کردستان، ظرفیت‌ها و چشم اندازهای توسعه و ارتقای تولید در کردستان، بخش خصوصی و تحقق شعار سال واکاوی نقش اتاق بازرگانی در رشد تولید برگزار می‌شود.

حسینی با اشاره به قالب آثار این جشنواره افزود: آثار ارسالی به دبیرخانه این جشنواره در قالب‌های گزارش، یادداشت و تحلیل، مصاحبه،  عکس خبری تعریف شده است و توجه به خلاقیت در اثر، افق دید توسعه محور، پرداخت حرفه ای سوژه و بیان شیوا و اثربخش از نکات مورد تاکید هیئت داوران این دوره از جایزه پینووس است.

وی همچین گفت: با توجه به شرایط اقتصادی جامعه پدیده مهار تورم با رشد تولید اتفاق می‌‌افتد و برای عملیاتی کردن این تفکر، افزایش سطح همکاری دولت با بخش خصوصی و رسانه بیش از پیش اهمیت دارد و ضرورت دارد تا در این راستا برنامه ریزی دقیق و کاربردی اجرا گردد تا تمام ظرفیت‌ها تبدیل به فرصت، اشتغال، تولید و ثروت شود.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اضافه کرد: همچنین اتاق بازرگانی سنندج در نظر دارد با همکاری عکاسان خبری کردستان و همزمان با برگزاری روز ملی صنعت و معدن در سنندج نمایشگاه عکس «صنعت کردستان در آیینه تصویر» را در حوزه های بازرگانی، کشاورزی، صنعت و معدن برگزار کند.

وی خاطر نشان کرد: علاقمندان به مشارکت در پنجمین دوره رویداد فرهنگی، رسانه ای «پینووس» می‌توانند از ابتدای سال جاری و حداکثر تا پنجم خرداد ماه سال جاری آثار خود را از طریق ایمیل به آدرس info@sanandajccim.ir   و یا شماره مجازی ۰۹۱۸۳۸۴۹۱۲۲ ارسال کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها