دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۴
حضور شرکت‌های کاغذ از هند، امارات و روسیه در ششمین نمایشگاه کاغذ و مقوا

10 شرکت از کشورهای هند، امارات و روسیه برای حضور در ششمین نمایشگاه تخصصی کاغذ و مقوا ثبت‌نام کرده‌اند.

رضا امیدی، رئیس ششمين نمايشگاه تخصصي بين‌المللی كاغذ، مقوا، كارتن، فرآورده‌های سلولزی و ماشين‌آلات مربوطه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، با اشاره به آغاز ثبت‌نام از 25 بهمن‌ماه، بیان کرد: تاکنون 50 شرکت داخلی و خارجی برای حضور در این رویداد ثبت‌نام کرده‌اند و استقبال از نمایشگاه تاکنون بسیار خوب بوده است.
 
وی افزود: تاکنون 10 شرکت از کشورهای هند، امارات و روسیه برای حضور در این نمایشگاه ثبت‌نام کرده‌اند و رایزنی‌هایی برای حضور فعالان حوزه سلولزی سایر کشورها نیز انجام شده است.
 
امیدی با اشاره به برگزاری نخستین جلسه شورای سیاستگذاری نمایشگاه، عنوان کرد: در تلاشیم نشست دیگری، قبل از پایان سال داشته باشیم تا در فرصت خوبی که از زمان صدور مجوز تا زمان برگزاری داریم، بتوانیم حداقل دو ماه قبل از برگزاری، چیدمان سالن‌ها را نهایی کنیم.
 
وی ادامه داد: برخی از تشکل‌های مرتبط با حوزه سلولزی و کاغذ انتظار دارند که گروه‌های کالایی مختلف در کنار هم قرار داشته باشند؛ به‌عنوان مثال تولیدکنندگان، فروشندگان، واردکنندگان و ... یک جا باشند اما این کار مستلزم هماهنگی‌های بیشتر است و امیدواریم بتوانیم با نهایی شدن متراژها کار خود را آغاز کنیم.
 
امیدی با بیان اینکه امیدواریم امسال بتوانیم نمایشگاهی در خور شان صنعت سلولزی و کاغذ برگزار کنیم، گفت: نمایشگاه کاغذ با برگزاری پنج دوره متوالی توانسته یکی از باکیفیت‌ترین نمایشگاه‌ها در سازمان توسعه تجارت باشد که البته با مشارکت خوب شرکت‌ها حتی در دوران سخت کرونا محقق شد و امید داریم که امسال نیز نمایشگاه باکیفیتی برگزار شود.
 
وی با اشاره به اهمیت برگزاری این رویداد با هدف تجمیع و در کنار هم قرار دادن زنجیره سلولزی کشور، عنوان کرد: امروز توانمندی‌های خوبی در حوزه تولید کاغذ و مقوا و سایر محصولات سلولزی برای صنعت چاپ و نشر کشور فراهم شده است و هدف این است، علاوه بر قرار گرفتن در تقویم نمایشگاهی کشور، در تقویم نمایشگاهی منطقه نیز قرار داده شود.
 
امیدی افزود: می‌توان زمینه‌ای ایجاد کرد که این نمایشگاه برای توسعه کسب و کار فعالان حوزه سلولزی به شمار بیاید تا صنعت به سمت رشد، توسعه، جذب سرمایه‌گذار، جذب کارآفرین، جذب دانش و فناوری و نگاه نو حرکت کند.
 
به گزارش ایبنا؛ ششمين نمايشگاه تخصصی بين‌المللی كاغذ، مقوا، كارتن، فرآورده‌های سلولزی و ماشين‌آلات مربوطه ۱۴ تا ۱۷ تیر ۱۴۰۲ در محل دائمی نمايشگاه‌های بين‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها