یکشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۱
دهمین نمایشگاه چاپ دیجیتال اردیبهشت 1402 برگزار می‌شود

به گفته جلال ذکایی، دهمین نمایشگاه چاپ دیجیتال, بهار و اواخر اردیبهشت ماه سال 1402 برگزار خواهد شد، همچنین اقدامات ویژه‌ای به مناسبت برپایی این رویداد در حال برنامه‌ریزی است.

جلال ذکایی، رئیس نهمین نمایشگاه چاپ دیجیتال در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، با ارائه ارزیابی از تجربه نهم این نمایشگاه، گفت: نمایشگاه چاپ دیجیتال پس از چهار روز فعالیت، روز جمعه هفتم مرداد به کار خود پایان داد و طبق بازخوردی که از غرفه‌داران و شرکت‌کنندگان داشتیم با توجه به توقف برگزار این رویداد در سه سال اخیر، از روند برگزاری راضی بودند.
 
وی ادامه داد: این‌روزها شاید شرایط اقتصادی خیلی مناسب نباشد، به همین دلیل، برای برگزاری، روزهای سختی را پشت سرگذاشتیم و خیلی‌ها برای حضور در این رویداد تردیدد داشتند؛ اما خوشبختانه توانستیم، بعد سه سال کار خود را ادامه دهد.
 
ذکایی با اشاره به برخی حواشی مثبت این نمایشگاه، توضیح داد: حضور یکسری سازمان‌ها و نهادهای مدنی مثل انجمن صنفی گرافیک، اتحادیه تابلوسازان و جشنواره بسته‌ها ازجمله اتفاقاتی بود که نشانگر جایگاه این نمایشگاه در میان گروه‌های مختلف بود.
 
وی تاکید کرد: امسال همچنین مسئولان صنفی و تشکل‌های مختلف صنعت چاپ از سراسر کشور به نمایشگاه آمدند و شاهد حضور پررنگ مدیران در این نمایشگاه بودیم که استمرار آن می‌تواند به همدلی و همراهی در صنف منجر شود.
 
ذکایی همچنین به برگزاری نشست‌های آنلاین در حاشیه نمایشگاه اشاره کرد و گفت: این نشست‌ها و کارگاه‌های آموزشی علاوه بر اینکه حضوری برگزار شدند به صورت مجازی و آنلاین نیز برای مخاطبان خارج از نمایشگاه پخش شد.
 
وی در ادامه با اشاره به برخی مسائل اقتصادی و تاثیر آن در صنایع مختلف، یادآور شد: همین که توانستیم در این بازار پرنوسان اقتصادی نمایشگاه برگزار کنیم، اتفاق خوبی است اما معتقدم نمایشگاه باید خود را به روز کند و در این میان در تلاشیم طیف گسترده‌تری از فعالان چاپ دیجیتال را به نمایشگاه بیاوریم.
 
به گفته ذکایی، در این زمینه تمهیداتی اندیشیده شده است که دهمین نمایشگاه چاپ دیجیتال را در فصل بهار و در روزهای پایانی اردیبهشت ماه با شکل و شمایل ویژه‌تری به مناسبت دهمین سال برگزار کنیم.

وی همچنین گفت: با توجه به اینکه محل دائمی نمایشگاه‌های شهرداری فقط مختص فعالیت‌های شهرداری است، مکان نمایشگاه نیز تغییر خواهد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها