دوشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۶
اولین جلسه هیات مدیره ادوار انجمن ناشران آموزشی برگزار شد

اولین جلسه هیات مدیره ادوار انجمن فرهنگی ناشران آموزشی با حضور جمعی از اعضای هیات مدیره 10 دوره پیشین این انجمن برگزار شد.

امین آصفی، مدیرمسئول انجمن فرهنگی ناشران آموزشی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با اشاره به برگزاری اولین جلسه هیات مدیره ادوار انجمن فرهنگی ناشران آموزشی، گفت: در مجمع عمومی اخیر انجمن تصمیم شد تا در یک اقدام جدید بتوانیم در قالب هیات مدیره ادوار، جمعی از اعضای هیات مدیره 10 دوره پیشین انجمن را در کنار هم جمع کنیم.
 
وی با بیان اینکه این کار با هدف استفاده از توان فکری و عملی هیات‌مدیره‌های قبل انجام شده است، افزود: استفاده از خرد و مشارکت جمعی، هدف اصلی این کار است و در تعامل با اعضا قرار شد 19 نفر از اعضای هیات مدیره 10 دوره‌ قبل در این مشارکت داشته باشند.
 
آصفی با اشاره به این اعضا، ادامه داد: اکنون افسر صفائیان، یحیی دهقانی، کاظم قلمچی، ابوالفضل جوکار، محمدرضا سالکی، ابوذر نصری، محمدحسین متولی، مجید ضیغمی، هامون سبطی، مهرداد عالی‌پور، سیداکبر رئیس‌نیا، مهدی میرزادائی، وحید تمنا، امین آصفی، علی امین صادقیه، علی جهانگیری، علی واله، بابک ندرخانی و عباس مزینانی به عنوان اعضای هیات مدیره ادوار انجمن انتخاب شده‌اند.
 
وی با بیان اینکه در تلاشیم از مشارکت کاری و مالی این افراد باتجربه استفاده کنیم، گفت: در این دوره تلاش شده است نوعی اعتماد و همدلی در میان اعضای هیات مدیره وجود داشته باشد و با کمک آن‌ها کارهای مختلف و برنامه‌‌های هیات مدیره را دنبال کنیم.
 
 
آصفی تاکید کرد: در این نشست که روز گذشته برگزار شد، درباره موضوعاتی چون بالا بردن توانایی انجمن در تعامل با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر تشکل‌های صنفی و ارتباط موثر و دائمی با اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران صحبت شد.
 
وی همچنین درباره دیگر مباحث این نشست، توضیح داد: در این نشست درباره موضوعات دیگری مانند برگزاری جشنواره کتاب‌های آموزشی، راه‌اندازی تعاونی ناشران آموزشی، راه‌اندازی کارگاه‌های آموزشی برای اعضا و کتاب‌های فنی و حرفه‌ای بحث و تبادل‌نظر شد.
 
به گفته آصفی، همچنین اقداماتی مثل استانداردسازی کتاب‌های آموزشی، راهکارهای درآمدزایی، افزایش عضو با تکیه بر مفهوم عام آموزش و برخورد با کانال‌های تگرامی متخلف که آثار ناشران را در فضای مجازی قرار ‌می‌دهند نیز در دستور کار انجمن قرار گرفت.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها