دوشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۹
ازسرگیری فعالیت کتابخانه‌های سیار و پُستی کانون پرورش فکری در آذربایجان‌غربی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی گفت: ۸ کتابخانه سیار روستایی و شهری و ۴ کتابخانه‌ پستی کانون استان ‌همزمان با بازگشایی مدارس، فعالیت‌های حضوری خود را پس از حدود ۲۰ ماه فعالیت مجازی با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی آغاز کردند.

زهرا آبسوران، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌ غربی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در آذربایجان‌غربی، با اشاره به تداوم طرح «جعبه کمک‌های اولیه شادی» توسط کتابخانه سیار شهری ارومیه افزود: این طرح با بهره‌گیری از ظرفیت دفاتر تسهیل‌گری و در راستای برنامه‌های پیش‌بینی شده ستاد کانون استان طرح‌ریزی شده است.

وی ایجاد شادی و نشاط و رعایت عدالت فرهنگی در انتقال و ارائه خدمات کانون برای کودکان و نوجوانان مناطق کم‌برخوردار و حاشیه‌نشین شهرها و روستاها را از اهداف این طرح اعلام کرد.

آبسوران ادامه داد: امانت‌کتاب، قصه‌گویی، شعرخوانی، نمایش‌فیلم، کاردستی و بازی و سرگرمی از جمله برنامه‌های کتابخانه‌های سیار روستایی و شهری در مناطق تحت پوشش کانون استان هستند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی ادامه داد: در حال حاضر کتابخانه‌های سیار کانون استان در شهرهای ارومیه، اشنویه و تکاب و کتابخانه‌های پستی استان در ارومیه، مهاباد، بوکان و پیرانشهر مستقر و مشغول ارائه فعالیت‌های فرهنگی هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها