یکشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹
تداوم تعطیلی کتابخانه‌های عمومی سمنان تا 5 اردیبهشت‌ماه

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی سمنان از ادامه تعطیلی کتابخانه‌های عمومی استان همراه با سایر کتابخانه‌های کشور تا تاریخ 5 اردیبهشت‌ماه خبر داد.

حسین شاکری مدیرکل کتابخانه‌های عمومی سمنان در این باره به خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در سمنان گفت: با توجه به تداوم طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و عمل به توصیه‌های بهداشتی ستاد ملی کرونا کتابخانه‌های عمومی سمنان هفته جاری تا ۵ اردیبهشت ماه دایر نبوده و فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی کتابخانه‌ها همچنان در بستر فضای مجازی ادامه خواهد داشت.

وی افزود: پیگیری‌ها برای فراهم کردن شرایط بازگشایی کتابخانه‌های عمومی با در نظر گرفتن توصیه‌های بهداشتی در حال انجام است و بلافاصله پس از فراهم شدن شرایط لازم، کتابخانه‌های عمومی برای ارائه خدمات حضوری مطابق قوانین و مقررات آغاز به کار خواهند کرد.

شاکری تصریح کرد: از اسفندماه سال گذشته با توجه به هشدارهای وزارت بهداشت،‌ درمان و آموزش پزشکی و ستاد ملی کرونا همزمان با تعطیلی مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز فرهنگی، کتابخانه‌های عمومی نیز ارائه خدمات فیزیکی به اعضاء را تعطیل و فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی را در بستر فضای مجازی ادامه داده‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها