چهارشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۹
نمایشگاه کتاب، همایش عظیم فرهنگ دوستی و کتاب محوری

مهدی محمدخانی مدیر انتشارات روایت فتح طی پیامی از حضور گرم و استقبال مردم از سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، مهدی محمدخانی مدیر انتشارات روایت فتح هم‌زمان با پایان یافتن سی و چهارمین نمایشگاه کتاب تهران طی پیامی از مردم و علاقه‌مندان به حوزه کتاب برای شرکت در این دوره از نمایشگاه قدردانی کرد.
 
متن پیام محمدخانی بدین شرح است:
 
حمد و سپاس خدای را که به ما و سایر همکارانمان در انتشارات روایت فتح این افتخار را داد تا دوره یازده‌روزه سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب را با تمام توان و انرژی و با کتاب‌های شهدا و ادبیات مقاومت در خدمت مردم شریف و کتاب‌دوستمان باشیم. استقبال بی‌نظیر مخاطبان نشان از تشنگی مخاطبان کتاب در ایران اسلامی دارد. حضور پرشور مردم برای تک‌تک ما که دغدغه فرهنگ و کتاب و کتاب‌خوانی آن‌هم در شرایط سخت و دوران پرفشار نشر داریم، بسیار دلگرم‌کننده و ارزشمند بود. ملت ایران ثابت کرد که دوست کتاب است و گرمای این دوستی خستگی از تن‌های ما زدود.

همیشه تسلط بر مغزها برای دشمن باارزش‌تر از تسلط بر سرزمین‌هاست. آگاهی مردم بر این‌که بهترین راه حفظ مغزها، خوراک مناسب و تغذیه درست آن از طریق کتاب‌های مناسب است، نشان از رشد و تعالی تفکر مردم دارد و این مایه مسرت است. به فرموده مقام معظم رهبری فرهنگ‌سازی کشور نیازمند کتاب است و می‌دانیم که اسلام همیشه پرچم‌دار کتاب‌خوانی است. الحمدالله این دوره نمایشگاه در حقیقت یک رویداد و همایش عظیم فرهنگ‌دوستی و کتاب‌محوری بود.

من به‌نوبه خودم این حضور پرشور و دارای شعور را ارج می‌نهم و قدردان حماسه حضور بی‌نظیر مردم عزیزمان در نمایشگاه هستم و از خدای منّان خواستارم تا همه موانع رشد و کمال را هرچه زودتر از جلوی پای مردم کتاب‌دوست ایران اسلامی بردارد.

مهدی محمدخانی
مدیر انتشارات روایت فتح
 
شایان‌ذکر است انتشارات روایت فتح در سی و چهارمین نمایشگاه کتاب تهران با بیش از ۳۲۰ عنوان کتاب، رونمایی از سه عنوان کتاب جدید، بیش از بیست عنوان کتاب چاپ اول و برپایی روزانه سه برنامه شامل آیین امضا و نشست‌های تخصصی و تبیینی ادبیات پایداری و مقاومت حضوری فعال و بی‌سابقه را داشت که با استقبال قابل‌توجه علاقه‌مندان روبه‌رو شد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها