سه‌شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۲:۵۵
استقبال از راهپيمايي 22 بهمن با آثار پژوهشگاه فرهنگ و انديشه اسلامي

پژوهشگاه فرهنگ و انديشه اسلامي همزمان با روز بيست و دوم بهمن‌ماه بالغ بر 200 عنوان از آثار خود را در غرفه‌اي كه در مسير راهپيمايي براي علاقه‌مندان در نظر گرفته شده است، با تخفيف ويژه عرضه مي‌كند.\

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، اين آثار اغلب نيازهاي انديشه‌اي مخاطبان خاص را در حوزه‌هاي گوناگون معرفتي، ديني، اجتماعي، سياسي و اقتصادي با نحله‌هاي اسلامي، عرفاني و ... را پوشش مي‌دهند.

گروه‌هاي اخلاق، ادبيات انديشه، اقتصاد، انقلاب اسلامي، تاريخ و تمدن، سياست، عرفان، غرب‌شناسي، فقه و حقوق، فلسفه، قرآن‌پژوهشي، كلام و دين‌پژوهشي و معرفت‌شناسي، از گروه‌هاي علمي پژوهشگاه فرهنگ و انديشه اسلامي‌اند كه آثار پر مخاطب، تازه‌هاي نشر و كتاب‌هاي مرتبط با حوزه انقلاب اسلامي خود را در اين نماشگاه ارايه خواهند كرد.

در اين مجموعه، آثاري از كانون انديشه جوان نيز براي مخاطبان جوان دانشگاهي ارايه مي‌شوند. از مجموعه اين آثار مي‌توان به كتاب‌هاي «موج فتنه» نوشته احمدحسين شريفي، «خورشيد مي‌ماند» اثري از كامران پارسي‌نژاد، «فقه و مصلحت» كتابي از ابوالقاسم علي‌دوست، «داش آكل» اثري از محمدرضا سرشار، «جريان‌شناسي سياسي در ايران» به قلم علي دارابي، «بهشتي در زمين» نوشته حسن ابراهيم‌زاده و «فقه در محك زمانه» از عبدالحسين خسروپناه اشاره كرد.

كتاب‌هاي «حقيقت بوف كور» و «راز شهرت صادق هدايت» نوشته محمدرضا سرشار، «اخلاق الهي» اثر آيت‌الله مجتبي تهراني، «قيام قيامت» تأليف محمد شجاعي و «آيين خرد پروري» از سعيد بهشتي، از ديگر آثار اين مركزند. 
 
همچنين كتاب «موج فتنه» اثري از احمدحسين شريفي كه با تکيه و تأکيد بر سخنان و سيره امام علي(ع) ابعاد گوناگون بحث «فتنه» را مي‌کاود، به مناسبت دهه فجر چاپ‌هاي پانزدهم تا هجدهم خود را تجربه مي‌كند. هريك از چاپ‌هاي اين اثر در شمارگان 2500 نسخه، 192 صفحه و بهاي 25000 ريال از سوي كانون انديشه جوان منتشر خواهند شد.

اين مركز كتاب «آسيب‌شناسي انقلاب اسلامي» نوشته دكتر محمدرحيم عيوضي را نيز در اين ايام به چاپ چهارم مي‌رساند. اين اثر در شمارگان 2000 نسخه، 230 صفحه و بهاي 23000 ريال در اختيار مخاطبان قرار مي‌گيرد.

پژوهشگاه فرهنگ و انديشه اسلامي در راهپيمايي 22 بهمن آثار خود را در غرفه‌اي در خيابان آزادي، نرسيده به خيابان جيحون، روبه‌روي ايستگاه متروي آزادي با تخفيف‌ ويژه ارايه مي‌كند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط