شنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۲
باید از هنر خوشنویسی برای زیباسازی شهر استفاده کرد

مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی خراسان رضوی خواستار فعالیت بیشتر انجمن خوشنویسان در جهت نمایاندن این هنر اصیل در فضاهای شهری و مکان های مردمی و تبلیغات محیطی شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در خراسان رضوی، نشست هیات مدیره انجمن خوشنویسان مشهد روز گذشته در مجتمع فرهنگی و هنری امام رضا(ع) مشهد با حضور محمد حسین‌زاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، جواد روشندل، معاون امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، باقرپور، رئیس انجمن خوشنویسان استان و جمعی از هنرمندان خوشنویسی برگزار شد‌.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در این نشست خواستار فعالیت بیشتر انجمن خوشنویسان در جهت نمایاندن این هنر اصیل در فضاهای شهری و مکان‌های مردمی و تبلیغات محیطی شد.
 
محمد حسین‌زاده، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با تاکید بر ترویج هنر خوشنویسی به‌عنوان هنر مردمی خواستار فعالیت بیشتر انجمن خوشنویسان در جهت نمایاندن این هنر اصیل در فضاهای شهری و مکان‌های مردمی و تبلیغات محیطی شد.
 
باقرزاده، رئیس انجمن خوشنویسان مشهد ضمن اشاره به فعالیت و حضور ۳۴ مدرس با کرسی استادی به عنوان نقطه قوت انجمن خوشنویسان استان گفت: انتخابات مجمع عمومی انجمن خوشنویسان  مشهد در آبان ماه برگزار خواهد شد.
 
همچنین در این نشست از نخبه نوجوان شهرستان تربت جام هنرمند خوشنویسی خانم مهدیه جامی خواه که موفق به کسب رتبه فوق ممتاز خوشنویسی به طور همزمان در دو خط شده‌ است با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از سوی انتشارات و کتابفروشی میردشتی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و انجمن خوشنویسان ایران و مشهد قدردانی شد.
 
مهدیه جامی خواه در سن ۱۱ سالگی همزمان در دو خط به کسب رتبه فوق ممتاز نائل آمده وی از هنرآموزان استاد سیدخوانی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها