دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳
مدیرعامل جدید انتشارات سروش صداوسیما منصوب شد

معاون منابع مالی و سرمایه انسانی صدا و سیما، ابراهیم شکوری را به‌عنوان مدیرعامل جدید شرکت انتشارات سروش منصوب کرد.

به گزارش گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)،  به نقل از روابط عمومی انتشارات سروش، احمد شهریاری، معاون منابع مالی و سرمایه انسانی صدا و سیما، در این حکم تولید محتوای مکتوب متناسب با هویت ایرانی – اسلامی، بهره‌گیری از استعدادها و ظرفیت‌های رسانه ملی برای جریان‌سازی فرهنگی و تقویت حوزه تولید محتوای اختصاصی کودک، نوجوان و خانواده را از اهم وظایف مدیرعامل جدید انتشارات سروش خوانده است.
 
در این حکم همچنین آمده است: حضور پررنگ در عرصه پخش دیجیتال کتاب و مجلات سروش، ترجمه کتب فاخر به زبان‌های دیگر و توزیع در سایر کشورها و تهیه پیوست‌های فضای دیجیتالی برای ترویج و ارجاع‌دهی به تولیدات سروش از دیگر وظایف مهم جنابعالی است که امید می‌رود در چارچوب منویات مقام معظم رهبری، قوانین و ضوابط جاری کشور و یاری کارکنان خدوم رسانه ملی محقق شود.
 
بر اساس این خبر، ابراهیم شکوری، دانش‌آموخته دکتری علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبائی‌(ره) در مرحله نگارش رساله است و پیش از این مسئولیت‌های مدیرکلی امور مجلس، مدیرکلی اخبار داخلی و مدیریت مستندسازی شبکه خبر رسانه ملی را در کارنامه خود داشته است.
 
مدیر دفتر نمایندگی صداوسیما در نیویورک، مقر سازمان ملل متحد و مدیر خبر دفتر نمایندگی رسانه ملی در بیروت نیز تجربیات برون‌مرزی اوست.
 
معاون منابع مالی و سرمایه انسانی صداوسیما همچنین از زحمات و تلاش‌های سیدصادق رضایی در زمان تصدی این مسئولیت تشکر و قدردانی کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط