سه‌شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۰ - ۱۶:۲۴
انتشار «اخلاق كريمان» به همت بيت‌الاحزان

جلد نخست از مجموعه «اخلاق كريمان» به همت انتشارات بيت‌الاحزان قم راهي بازار كتاب شد.-

علي معماريان، مدير انتشارات بيت‌الاحزان، در گفت‌گو با خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، اظهار كرد: در حدیثی از پيامبر اسلام(ص) آمده كه «من تنها برای تکمیل فضائل اخلاقی مبعوث شده‏ام.» امام صادق(ع) هم می‏فرمایند: «همانا خداوند متعال مکارم اخلاق را به پیامبران اختصاص داد.» اين احاديث، اساس و بن‌مايه كتاب «اخلاق كريمان» را تشكيل مي‌دهند.

معماريان افزود: نويسنده اين كتاب كوشيده است با بررسي و بحث درباره اين احاديث،‌ مطالبي درباره اخلاق و ويژگي‌هاي رفتاري مومنان ارايه دهد.

وي درباره اين كتاب ادامه داد: اين كتاب جلد نخست از يك مجموعه محسوب مي‌شود و قرار است در آينده جلدهاي بعدي نيز به چاپ برسد. در اين مجموعه كتاب درباره ويژگي‌هاي مومن از جمله يقين، توكل و ‌صبر صحبت مي‌شود كه جلد نخست بيشتر به يقين و ارتباط آن با توكل، حسن ظن، شرح صدر و ... پرداخته است.

معماريان درباره كتاب «شعر و شعار صلوات» كه مراحل پاياني چاپ را در انتشارات بيت‌الاحزان مي‌گذراند، گفت: اين كتاب تاليف محمد مشايخي است و درباره فضيلت‌هاي صلوات بر اساس آيات و روايات بحث مي‌كند. همچنين برخي اشعار راجع به صلوات نيز در اين كتاب گردآوري شده‌ است.

مدير انتشارات بيت‌الاحزان افزود: كتاب‌هاي «خلعت اعتكاف» نوشته علي مصباح نهاوندي و «روابط شيشه‌اي» تاليف محمد کلوشانی از ديگر كتاب‌هاي منتشر شده توسط نشر بيت‌الاحزان محسوب مي‌شوند.

جلد نخست كتاب «اخلاق كريمان»، نوشته اميد آقايي با شمارگان 2000 نسخه و بهاي 70000 ريال توسط انتشارات بيت‌الاحزان وارد بازار نشر كشور شد.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۲۳:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۱
    با سلام جناب امید آقایی خودشان فضایل اخلاق را بطور کامل دارا هستند و الگوی اخلاقی دوستان بوده اند. برای ایشان از خداوند متعال درخواست توفیقات روز افزون دارم واقعا نشر امروز نیازمند همچین کتاب با ارزشی بود با تشکر مدیر سایت نیازمندیهای کشور www.darj.in
  • ۲۳:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۵
    با تشكر از مولف محترم-كتاب اخلاق كريمان كتابي بسيار پرمحتوا و مستدل به آيات و روايات بود كه مي تواند مورد استفاده اقشار مختلف مخصوصا طلاب و دانشجويان قرار گيرد ع.گ.بروجردي
  • ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۹
    با سلام کتاب اخلاق کریمان علاوه بر محتوا ، بسیار قابل فهم برای عموم است و خلا اخلاقی جامعه را بخوبی باز کرده است.از همه می خواهم حتما این کتاب رو مطالعه کنند. پناهی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط