پنجشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۱
گسترش هویت دینی و انقلابی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، گسترش هویت دینی و انقلابی را از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، در لرستان  محمدمهدی اسماعیلی عصر امروز در همایش فعالان قرآنی شهرستان کوهدشت با بیان اینکه امروز به برکت محبت و مهر به اهل بیت علیهم‌السلام شاهد شکوفایی و رشد تعالیم و معارف اسلامی در اقصی نقاط کشور در پرتو انقلاب شکوهمند هستیم عنوان کرد: کوهدشت نمونه‌ای از استعدادهای فعلیت یافته جوانان پر شور عصر انقلاب اسلامی است و به اهل فرهنگ و هنر و اصحاب قرآن که در همه نقاط کشور در حوزه‌های مختلف می‌درخشند می‌بالیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، گسترش هویت دینی و انقلابی را از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: وجود شهدای امنیت و مدافعان حرم، نمادسازی هویتی است که انقلاب اسلامی و نهضت بزرگ امام راحل به ارمغان آورده است.

اسماعیلی با اشاره به موفقیت‌های جمهوری اسلامی در سال‌های اخیر، عنوان کرد: انقلاب اسلامی توانسته با پشتیبانی و مشارکت همه آحاد مردم بحران‌ها را پشت سر بگذارد و اگر پیروزی انقلاب اسلامی معجزه بزرگ بود، تداوم، بقا و سربلندی آن معجزه بسیار بزرگتر است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: با توجه به بسیج همه قدرت‌ها و بکارگیری امکانات و ابزارها برای براندازی نظام، گذشت روزها و سال‌ها نشان داده پیوند ناگسستنی بین امت و امام اجازه توفیق و کامیابی را به دشمنان نداده و ادامه مسیر با تداوم این پیوند ممکن است.

اسماعیلی با اشاره به اینکه دولت مردمی و عدالت‌محور سیزدهم بنا بر حل مسائل مشکلات و جبران عقب‌ماندگی‌های کشور را دارد، عنوان کرد: امروز این عقب‌ماندگی‌ها در مناطق مختلف ایجاد معضل کرده و از این‌رو حل این مشکلات به ویژه در حوزه مشکلات فرهنگی در اولویت‌ قرار دارد.

اسماعیلی با بیان اینکه کوهدشت قطب خوشنویسی کشور است، افزود: مشکلات این شهرستان در حوزه فرهنگی و قرآنی پیگیری خواهند شد چرا که به دنبال این هستیم که در این سفر اتفاقات خوبی رقم بخورد.
در این مراسم از خانواده شهیدان روح‌الله عجمیان و قدرت اله عبدیان از شهدای مدافع امنیت تجلیل شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها