سه‌شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴
مجموعه ۴جلدی «ببین چه‌قدر دوستت دارم» به چاپ سوم رسید

مجموعه چهارجلدی «ببین چه‌قدر دوستت دارم» به قلم سم مک برتنی با ترجمه نیره طالب‌زاده از سوی کتاب‌های پرنده آبی (کودک و نوجوان انتشارات علمی و فرهنگی) به چاپ سوم رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، «ببین چه‌قدر دوستت دارم» از سری ماجراهای فندقک و بابا مجموعه چهارجلدی است با نام‌های «ببین چه‌قدر دوستت دارم در بهار»، «ببین چه‌قدر دوستت دارم در تابستان»، «ببین چه‌قدر دوستت دارم در پاییز» و «ببین چه‌قدر دوستت دارم در زمستان» که گردش باباخرگوشه و پسرش در فصل‌های مختلف را روایت می‌کند و به نکته‌هایی که هر فصل را با دیگر فصل‌ها متمایز می‌کند، مانند رشد و رویش در فصل بهار، تنوع رنگ در فصل تابستان، باد در پاییز و … اشاره می‌کند.

این کتاب نگاه جست‌وجوگرایانه در طبیعت، تقویت روحیه پرسش‌گری و استحکام رابطه پدر و فرزند را در کودک تقویت می‌کند. در انتهای هر کتاب به علاقه زیاد بابافندقی به فندقک اشاره می‌شود.

فندقک عاشق بازی کردن در فصل بهار است. وقتی گیاهان جوانه می‌زنند و تغییر می‌کنند.

عاشق بازی در فصل تابستان است. وقتی که همه جا پر از رنگ‌های زیباست.

عاشق بازی در فصل پاییز است. مخصوصاً وقتی که باد پاییزی او را غافلگیر می‌کند.

و عاشق بازی در فصل زمستان است.

مجموعه چهارجلدی «ببین چه‌قدر دوستت دارم» به قلم سم مک برتنی، تصویرگری آنیتا جرم و ترجمه نیره طالب‌زاده هر جلد در ۲۰ صفحه و به بهای ۵۰ هزار تومان از سوی کتاب‌های پرنده آبی (کودک و نوجوان انتشارات علمی و فرهنگی) به چاپ سوم رسیده و بار دیگر برای کودکان سه تا هفت سال، در بازار کتاب عرضه شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط